Erkekler neden ilişkide başta deli gibi ilgi gösterip sonra soğuyor, ilişki dengesi bozulunca ne yapmalı?

Şimdi benim bir derdim var. Elimden geldiğince özet geçmeye çalışacağım. Biz erkek arkadaşımla yedi aydır beraberiz ve ilişkimiz çok güzeldi. Hayatımda gördüğüm en düzgün, en güzel adamlardan biriydi. Gerçekten maddi manevi beni hiçbir konuda eksik etmedi ve gösterdiği ilgiye artık biz bile şaşırıyorduk hani neden bu kadar iyi davranıyor diye, neden bu kadar ilgileniyor diye. Ben çok mutluydum. Böyle bilseniz yeterli. İlk beş ayımız böyle geçmişti. Cebindeki kuruşa kadar bana harcar. Benim için canını verirdi. Ve ben onu o zamanlar pek fazla sevmiyordum. Çünkü benim eski bir ilişkim vardı, ondan ayrılmıştım. Ona karşı çok bir duygu beslemiyordum onun bana beslediği kadar. Sonra benim arkadaş grubum vardı sürekli görüştüğüm, ettiğim. Haftada en az iki üç gün onlarla görüşürdüm. Sonra ben onlarla küstüm iki ay önce. Ve bu iki aydan sonra, bu küslükten sonra her şey değişti bizim ilişkimizde. Artık çevremde kimse kalmadığı için sadece sevgilimle vakit geçirmeye başladım. Sadece sevgilimle konuşmaya başladım ve biraz daha ona düştüğümü fark ettim. Onunla ilgilendiğimi fark ettim. Ve bu sanırım bize iyi gelmedi. Ve bunu fark etti sanırım. Saygısızlaşmaya başladı. Eskisi gibi ilgilenmemeye başladı. Eskisi gibi sevgi sözcükleri, uzun mesajlar atmamaya başladı. Benimle daha eskisi gibi fotoğraf paylaşmamaya başladı. Eskisi kadar görüşme isteği kalmadı. Normalde önceden çok güzel planlar yapardı bizim için. Sürekli bir etkinlik ayarlardı. Şimdi ayarlamıyor. Sıradan görüşmeler, buluşmalar yapıyoruz. Eskisi gibi benimle buluşmak için istekli değil. Daha erken kalkıyor, gidiyor. Daha çok biraz kendine vakit ayırmaya başladı. Her şey değişti ilişkimiz. Cinselliğimiz bile değişti. Eskisi gibi arzulamıyor. Hani yapıyoruz, bitiyor ve gidiyoruz gibi. Toptan komple her şey değişti. Ve sanırım ona muhtaç olduğumu anladığı için. Sadece onunla vakit geçirdiğimi anladığı için ve ben kişisel olarak başka hiçbir şey yapmıyorum. Sadece onunla görüşüyorum, onunla konuşuyorum. Bunu anladığı için bu şekilde biraz tavırları değişti. Biraz değil bayağı. Hani her şey değişti ilişkimizdeki. Eskiden bana çok para harcardı. Sürekli hediyeler alırdı. Artık o da yok. Mesela eskiden çok fazla imkanımız yoktu evde oturmaya. Evde oturmak için can atardı. Vakit geçirelim, film izleyelim, dizi izleyelim, şunu yapalım, bunu yapalım. Şimdi o da yok çünkü artık imkanımız var. İstediği zaman gidiyorum zaten. Her istediğinde gidiyorum, her aradığında açıyorum. Ve bana karşı her şey 360 derece değişti. Ve ben inanılmaz yıprandım bu iki aydaki süreçte. Çünkü söylüyorum ve kavga ediyoruz. Eskiden mesela ufacık kalbimi kırar hemen hediyelerle, şeylerle kapıma gelir. Bana uzun uzun güzel mesajlar atardı. Şimdi asla yapmıyor. Yapmadığı o kadar şey var ki artık. Hani hissedebiliyorum. Buluşmalarımızın kalitesi değişti. Her şey değişti. Ben bu durumu komple düzeltmek istiyorum. Çünkü önceki ilişkimde de böyle bir sorun yaşayıp bütün ipleri erkeğe verip ilişkinin dengesini kaçırttırmıştım. Sonra da ilişkim toksiğe dönüp bitmişti. Ben bunun önünü almak istiyorum. Lütfen bana yardım edin. Yani kısacası eskiden benimle bir şeyler yapma isteği vardı, heyecanı vardı, hevesi vardı. Ama şimdi benimle yapacağı hiçbir şey hevesi, heyecanı ve isteği kalmadı. Benimle ilgili çok fazla plan yapmıyor. Sadece hani görüşelim, göreyim seni canım falan filan. Bu şekilde ilerliyor. Genel olarak ilişkimize karşı pek bir heyecanı ve isteği kalmadığını hissedebiliyorum. Ve psikolojik olarak çok etkileniyorum sürekli düşünüyorum iyi gelmiyor bana ne yapmalıyım lütfen herkes az çok bir akıl versin

Erkekler neden ilişkide başta deli gibi ilgi gösterip sonra soğuyor, ilişki dengesi bozulunca ne yapmalı?
Cevapla