4 senedir beraberiz artık evlenmek istiyor ama ben korkuyorum evlendikten sonra soğuk davranmasından beni beğenmemesinden vücudumu sandığı gibi çıkmamasından
3 ay
Cevap
13Cevap
Sandigi gibi derken? Catlak siskoluk falan onlardan bahsediyosan guzellik merkezine git evlenmeden once her seyin bir cozumu var ve inan ki seven insan her haline asiktir sevgilim catlaklarimi da gordu selulitlerimi de gordu popomdaki sivilceleri de gordu sisko halimi de gordu zayif halimi de bu yuzden dert etme
Bunların hepsi 4 senede öğrenilebilir şeyler hala o şüphe varsa içinde zaten doğru bir ilişki yaşamamışsın sen boyutu her ne olursa olsun
Niye korkuyorsun insanlık tarihinde bı sen mı evleniyorsun
Askim sen vücudunu begeneceksin ki o da begensin ne olursa olsun erkekler hep bizim tepkimize göre ilerlerler
Korkunda haklısın ama korkununda ecele faydası yok. Sonsuza kadar sevgili kalamazsınız. Sevgilin zormu beğenir neden korkuyorsun
Amaaan erkeklere cok da fark etmiyor hayatinda kadin gormemis orani burani detayli incelemez korkma
Seni sevdiyse her halini beğenir merak etme
Abla yaşın geçmeden evlen unutma zaman kadınların aleyhine işler
neyden korkuyorsun tam olarak
Vücudun için evleniyor zihniyetinin ta içine s…
bunun şüphesi aklına geliyorsa doğru kişiyle misin
4 senede hiç maç yapmadınız mı
Evlilik öncesi test sürüşü şart
Kilolu biri misin
Hımmm interesting
Görmeden bir şey diyemem
Enfazla boşanırsın
Daha birlikte olmadınızmı
Vücudun da ne var ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Evlilik düşüncesi bazen insanın boğazını düğümleyen bir şey, seni çok iyi anladım 💔 İçinde hem sevgi hem korku var, ikisi aynı anda olabiliyor.
En başta şunu bil: Vücudunla ilgili kaygın çok normal. Çoğumuzda var bu “ya beğenmezse” korkusu. Ama 4 senedir seninle, seni sadece görüntün için seçmedi ki… Seni huyunla, konuşmanla, gülüşünle, davranışlarınla sevmiş biri var karşında 💫
Kafandaki bu korkuları onunla açıkça konuşman lazım. “Evlilikten korkuyorum, soğursun diye korkuyorum, vücudumu beğenmezsen diye geriliyorum” diye netçe söyle. İyi bir partner bunu ciddiye alır, seni rahatlatmaya çalışır. Eğer “abartıyorsun” deyip geçerse, zaten asıl düşünmen gereken kısım orası olur.
Evlilik bir zorunluluk değil, hazır hissetmeden adım atmak zorunda değilsin. İstersen nişan, birlikte yaşama, evlilik terapisti gibi araya geçiş adımları da düşünebilirsiniz, bu korkularını yönetmek için. Zamana yaymak da çözüm olabilir.
Şu an en baskın duygun ne: Onu kaybetme korkusu mu, yoksa evlilik korkusu mu? 🥺 Bunu seninle biraz açalım mı?