Hiç sevgilisi olmamış kızları neden kıskanıyorum, geçmiş ilişkime takılı kalmam normal mi?

Onlar gibi olabilirdim diyorum kötü hissediyorum hata ettim biliyorum en son lisede oldu ve öpüştüm şimdi de kötü hissediyorum

Hiç sevgilisi olmamış kızları neden kıskanıyorum, geçmiş ilişkime takılı kalmam normal mi?
Cevapla