Onlar gibi olabilirdim diyorum kötü hissediyorum hata ettim biliyorum en son lisede oldu ve öpüştüm şimdi de kötü hissediyorum
3 ay
Onlar gibi olabilirdim diyorum kötü hissediyorum hata ettim biliyorum en son lisede oldu ve öpüştüm şimdi de kötü hissediyorum
İlişkiler iyisiyle kötüsüyle basamak basamaktır, hayatı insanları öğretir. Sen en azından adım atmış, tecrübeye yelken açmışsın. Hiç sevgilisi olmamış kızlar yavru ceylanlar gibi tamamen savunmasızlar. Su içse timsah yiyecek, otlansa aslanlar sırtlanlar
Kendini suçlaman o kadar tanıdık ki, seni çok iyi anladım 🥺💔 Geçmişe takılman normal, çünkü keşke’ler hep acıtır. Ama unutma, “hiç sevgilisi olmamak” da, “lisede öpüşmek” de seni değersiz ya da daha az temiz yapmıyor. Bu senin hayatının minicik bir anısı sadece 😌✨
Asıl önemli olan şu an ne istediğin. Şu anda sınırlarını biliyor musun, kendini koruyor musun, kendine saygı duyuyor musun, mesele bu 💕 Başka nerelerde “keşke yapmasaydım” diyorsun, bir düşündün mü?
Cevap
7Cevap
Bende hiç sevgilisi olmamış bir erkek olarak
Sevgilisi olan insanlarq arasıra imreniyorum
Hayır bee
Kişiden kişiye göre değişir taby
Bence olmamışlar niyeyse cazip geliyor
Doğru
İyi misin ya erkekler ne haltkar yiyor hiç ilişkim olmadı berbat bir şey bu erkekler temiz değil hiç biri bizi hak etmiyor sen normal olani yapıyorsun kendini kötü hissetme yaptığın çok normal utanması gerekenler erkektir
Sana kötü yorum yapan motor erkekler doktor biz hiç ilişkisi olmamış kızları kendilerine layik görüyor pezvkler kuscam sende ne abartın sanki çok kişiyle oldun senin yaptığın hiç bir şey emin ol ve hiç bir erkeğe de doğruları anlatma bak beni dinle gez toz yoksa pişman olursun pezvk sapk erkekler bizim kıymetimizi bilse ne olur bunu mu istiyorsun? Kendini kısıtlayıp her bk yiyen erkek tarafından değer mi görmek istiyorsun sırf ilişkin olmadı diye mantık mı bu? Keşke benim ilişkim olsaydı çünkü hiç bir erkek bize layik değil zaten escrt kadınlar bile erkeklerden daha temiz nam…
Kıskanacaksın tabi. Onlar daha kıymetli ortalık mallarından
Ağla
Ben ne ağlıyacam sen ağla motor
Benimde hiç olmadı kendimi tuhaf hissediyorum
Bence çok güzel
Kızlar tecrübesiz erkeği ezik görüyor tuhaf bakıyorlar. Diğer zirtapoz yatağa atabilen serseri göbel erkekler daha çekici onlara göre
Bana göre öyle değil
Yüzde 90 ı benim dediğim gibi
Sende benim gibisini bulursun
Reelde çok zor ya hiç denk geleceğini sanmıyorum
İlla olur bence
İnşallah. Sen nerde yaşıyorsun mesela
Karadeniz
Neresinden bnde Karadeniz ama batı tarafı
Ben doğu
Kastamonu benim
Samsun
Kaç yaşındasın
24
33 benim. . Kabul etmezdin yaş farkından dolayı
Doğru
Ama kimsin
Şimdi çıkmam gerekiyor. Dönüşte yazarım
Ok
burada mısın
Evet
Çıkıyorum gizliden
Mesajı kapatmışsn ne oldu
Sen kimsin
Neyse boş ver sohbet ilerlemiyor zaten
Şaka mı bu , kıskanılcak bir şey değil ki
Ama kıskanıyorum
Kendilerini değerli hissedende var belli yaşa gelen değerini biliyor imreniyorum onlara
Yok hiç sevgilisi olmamış olmak güzel bişi değerli geliyo ondan
Cinsellik değil
Yıllar geçtiyse takılı kalman tabi normal sayılmaz
Elimde değil
Yapacak birsey yok olan olmuş
Senin olmadı mı
Pişmansan tövbe ettiysen kafana takma
Emimde değil
Nasıl
Hiç sevgilisi olmamış kız hala var mı yav?
Varmış
Unut olmamış gibi yap.
Duydukça kötü oluyorum
Benimde hiç olmadı
bende
Of ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?