Flortlerimin exleri hep benden kat ve kat güzel olan kızlar çıkıyor ben ne alaka?

Flortlerime hep eski sevgililerini göstermelerini istiyorum ve hani kızlar gerçekten manken güzelliğinde bense ortalama bir tipim diyorum acaba benimle ne alaka konuşuyorlar falan attan inip eşeğe binmiş lafindaki o kiz gibi hissediyorum, acaba bunun nedeni sirf başka amaçlarla konuşmak istemeleri olabilir mi çünkü yeterki kız olsun kafasıyla bakıyor olabilirler çünkü gerçekten eski sevgilileri fenasal güzel kızlar oluyor

Flortlerimin exleri hep benden kat ve kat güzel olan kızlar çıkıyor ben ne alaka?
Cevapla