Boy konusu gerçekten bu kadar önemli mi yoksa karakter daha mı önemli?
3 ay
Benim gözlemlediğim hiç bir kadın karaktere asla önem vermiyor kim diyorsa yalan söylüyor önce dış görünüş önemli hoşuna giderse şans verip tanımaya başlıyor dış görünüşte ise boy pos ve yakışıklılık çok önemli bunların sağlanması lazım kendimden örnek vereyim 31 yaşındayım bu yaşıma kadar hiç bir kız tarafından beğenilmedim hoşlanılmadım ilgi ve sevgisini görmedim boyum mesela 173 ama çirkinim saçlarım vs seyrek hani ilk adımı ben atmaya çalışsam emekte versem tipimi beğenmediği için kanka ayaklarına yatıyorlar kadınlar asla karaktere önem vermez onlar için maddiyat ve tip başka da bir şey yok karaktere önem verselerdi ben bugün bekar kalmazdım çok sevip korurdum kollardım sadık olurdum dünyaları önüne sererdim ama tercih edilmiyorum mideleri bulanıyor benden
Gabriele D'Annunzio yu bir araştır sen. adamın boyu senden daha kısa 1.65 falan ayrıca saçları da seninkine kıyasla hiç yok kel neredeyse, ayrıca hiçte yakışıklı değil ama adamın neredeyse sayısız kız arkadaşı oldu. öyleyse sorun ne senin tipinde, ne senin boyunda, nede senin seyrek saçlarında. suçu bunlara atma. suçlu sensin, senin karakterin ve senin derinliğin. karakterin derken iyi bir insan olmandan, melek olmandan, erdem örneği olmandan bahsetmiyorum. bunlar oldukça sıkıcı şeyler. ilgi çekici bir insan olmamandan bahsediyorum. sanılanın aksine bu senin kaderin değil, bu senin aşman gereken engeller. bırak kadınlar sana kanka ayağı çeksin, bırak seni sevgili adayı olarak görmesinler. gerçekten zeki olan bir erkek bunu güven kazanmak için kullanır ve buradan yürür.
@TengenUzui o dediğin erkek youtuber ya da oyuncu falandır maddiyatlı zengindir yoksa neden baksınlar ki hem yurt dışında ki kızlar ile Türk kızlarını bir mi tutuyorsun Türk kızlarının beklentilerinin ne kadar yüksek olduğunu biliyorsun
@TengenUzui onlar güvenden anlarlar mı ki onları öldürecek hayatını kararacak obje olarak kullanıp atacak erkekler lazım ben beceremiyorum duygusal bir insanım
Dostum, meseleyi sadece boya ve paraya bağlamak, aslında kendi hatalarınla yüzleşmemek için bulduğun bir konfor alanı. 1.73 boy Türkiye şartlarında gayet normal; asıl mesele o boyu nasıl taşıdığın ve yaydığın enerji. 'Kadınlar sadece tip ve paraya bakar' diyerek faturayı dış görünüşüne kesmek, sadece sorumluluktan kaçmaktır. Bahsettiğim kişi bir fenomen değil, tarihten bir figür; adamın çekiciliği tipinden değil, özgüveninden ve hitabetinden geliyordu. Kadınlar 'kötü çocuk' değil, ne istediğini bilen ve 'mağdur' edebiyatı yapmayan karakterlerin peşinde. Sen 'her şeyi önüne sererim' diyerek aslında karşı tarafa muhtaçlık sinyali veriyorsun, bu da en büyük iticiliktir. Sen kendine 'çirkinim, benden mideleri bulanıyor' dersen, dünya sana sadece senin aynada gördüğün o negatifliği yansıtır. Sorun saçında veya boyunda değil, bu bitmek bilmeyen mağduriyet enerjinde. Sen kendine değer vermezsen, kimsenin sana değer vermesini bekleyemezsin. Seçim senin, istersen 30 yıl boyunca oynadığın gibi, mağduru oynamaya devam et. Görünüşe göre gayet de başarılısın bu konuda.
@TengenUzui eminim öyle biri yoktur sadece benim gibi insanları iyi hissettirsin diye oluşturulan birşeydir diğer iyi olanlar herşeyi götürürken bizler teselli bulalım üzülmeyelim diye oluşturulan bir şehir efsaenesidir neden değer vereyim ki kendime farzet verdim değişen bir şey olacak mı yine yalnız kalacağım yine beğenilmeyeceğim değişen bir şey olmayacak ben 30 yıldır iyi değilim çok kötüyüm
O "şehir efsanesi" dediğin şey, senin gerçeklerle yüzleşmemek için ördüğün o konforlu duvarın sadece bir parçası. Adamın boyu 1.65, kel ve çirkin; bu bir tarihsel gerçek, senin teselli ikramiyen değil. "Değer versem ne değişecek" diyerek aslında peşinen teslim oluyorsun çünkü mağdur rolünü oynamak, değişmek için çaba sarf etmekten çok daha kolay geliyor sana. Kadınlar senin boyuna ya da saçına bakıp kaçmıyor; senin o her kelimenden akan, insanı boğan "beni sevin, çok muhtacım" enerjinden ve bu bitmek bilmeyen mağduriyet edebiyatından kaçıyorlar. 30 yıldır bu kafayla bir yere varamadıysan, belki de sorun genetiğinde değil, her başarısızlığı dış etkenlere bağlayıp kendini geliştirmeyi reddeden bu zavallı zihniyetindedir. Kendine değer vermen bir şeyi değiştirmeyecekse bile, en azından yerlerde sürünen bir kurban gibi değil, dik duran bir adam gibi yalnız kalırsın; bu bile şu anki halinden bin kat daha onurludur.
Bazılarını tercih ettir mesela iyi anlaşıyordur kafası uyuşuyordur Evet bazen Dış görünüşe çok önem veririz Ben de önem veririm dış görünüş boşalır demiyorum Ama şöyle bir şey o insanın aldığı etkileşim kendisine iyi gelen insan potansiyeli Ya da şöyle söyleyeyim insan iyi olduğu kişinin yanında mutludur Belki gerçekten mutlu olduğu için öyle hissediyordur olmak istiyordur bilemem
Olur. Her kadın için ölçü aynı değil. İlk anda boy dikkat çekebilir ama bir yerden sonra karakter, tavır, güven ve hissettirdiği şey daha ağır basıyor. Uzun olup boş gelen biri yerine, kısa olup adam gibi duran biri daha çok iz bırakır.
Önemli değil elbet kalbi huyu güzelse ama ben yanında güvende hissetmek istiyorum. Yanında kadın gibi hissetmek istiyorum uzunum zaten yanında tuhaf durar bide erkeklerin egosunu bence zarar verir. Boyum 1.75 benden 3-5 cm bile uzun olsa yeter. Çok da özgüven eksikliğim ve korkak biriyim yanımda ki adam beni koruyabilir hissi lazım. Eskiden boy hiç önemi yoktu kisa da olsa umursamazdım ama Hayatımda çok fazla şeyler yaşadım kısa süre içinde artık her şekilde güven arıyorum ve boy konusunda çok ta olmaza önem vermeye başladim
Boy konusu özellikle ilk tanışmada göze çarpıyor, yalan yok 😂 Ama iş sevgili olmaya gelince devreye kimya, karakter, saygı, güven falan girince boy hikâye oluyor çoğu zaman. Benim için karakter her zaman daha baskın mesela, kendinden kısa biriyle de sevgili olurdum, yeter ki yanında kendimi kadın gibi, değerli ve rahat hissedeyim 💫 Senin için durum ne, boy takıntın var mı yoksa enerji mi belirliyor? 💕
Cevap
35Cevap
Karakter önemli ama en az karakter kadar belli başlı kriterler de önem arz etmektedir..
İlk izlenimde boy farkı dikkat çekebilse de, ilişkinin derinleşmesini sağlayan asıl unsur karakter, güven ve aradaki uyumdur. Birbirini tamamlayan iki insan için santimetrelerin pek bir önemi kalmıyor; önemli olan yan yana geldiğinizde nasıl hissettiğinizdir.
Karakter tabii her şeyden önemli ben çok boya takılan biri değilim ama benden de kısa olmasını istemem açıkçası
Karakter herşeyin başı sayıların çok önemi yok ama kadın yine de yanına yakışan birisini tercih etmeli uyum açısından
Erkeğin her zaman daha baskın olması lazım fiziken bile
Anlarsınız karakterin hepsinin önüne gçtiğini zamanla parada karakterin önüne geçer 😂😂😂
Karakter z kuşağı ne kadar bk tan şeylere kafa yorar oldu ya
Karakter her ne kadar önemli ise de boy konusuda çok önemli. Kadınlar çevrelerinde zorbalanmamak için kendinden uzun erkekleri tercih ediyorlar 😊
Evet olanlar var ister iste istersede arkadas cevremde rastladim
ben daha boya onem vermeyen kadın gormedım vermıyorum onem dıyorsa yalan soyluyordur bence
böyle bir soru bile sorabiliyor demek ki artik gençlik 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Hay siziin kafaniza ben😏
bence uzun kadın her zaman çok sırıtıyor hele 1.50 kızla 1.90 çocuk dalga malzemesi kızlar nasıl seviyor aklım almıyor :D
Boy meselesine hemcinslerim cok takılıyor karakter daha önemli
Komik duruyor bu yüzden kendimden kısa erkekleri tercih etmem
Karakterin olmadığı yerde boy ancak egonuzu tatmin eder ileri gidemez
Kadınlar bunu tercih etmez.. İkiside onlar için önemlidir
Dediğim gibi : ll
Asla kısa olamaz
Yani bunun cevabı sende. Bu arada guzelmissinn
Önemli, herkes dengine
Yanımda pigme taşıyamam
Benden kısa ile olmaz
Evet olur ama dış görünüş önemli
Çoğu kadın bu konuda çok keskin net hayır
Evli olanlar bile var.
Benden uzun olmalı
Bnce onemli değil
Yani bizden kısa da olmasınlar bi zahmet
Bence olmaz
San göre hangisi önemli?
Olur tabi niye olmasın
Olabilir bence bu bir kriter değil
Sence boyun önemli olması mantıklı mi
haber ver paradan ::::)
ben evli çiftler bile gördüm çok
benden kısa olmasının mümkünatı yokk😅🙈
Boyun kaç ki
@Mardinli343447 sana ne
Peki
erkek dediğin uzun olur
Çok önemli değil
Size sormak lazim
Karakter ama oran orantıda önemli
karakter önemli
Olmaz
Boyumda sorun yok çok şükür
Tercihler kişiseldir
olan çok gördüm
Sen söyle
Olan var
karakter önemli
olmaz
Boyun kaç ki?
Kısa olmamalı ya
Olur
İkiside
Ben oldum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?