Aşık olmak dünyanın en güzel duygusu olsa da karanlık tarafı can yakar, sizi sizden daha iyi tanır.

Aşık olmak dünyanın en güzel duygusu olsa da karanlık tarafı can yakar, sizi sizden daha iyi tanır.

Hayır, öyle unutamadığım biri yok. Geçmişte kalan şey geçmişte kalmalı bence. İnsan bazen birilerini hatırlar ama akılda kalmakla içte yer etmek aynı şey değil. Herkesin yeri var ama herkesin izi kalmıyor.
Fotoğraftaki çiftin enerjisi aşırı tatlı durmuş, insanın içini ısıtıyor ❤️🩹 Böyle şeyleri görünce eski yaralar hafiften sızlıyor ama geçmişte kalan kimse aklımda değil artık. Unutamadığım bir hikâyem vardı, uzun süre içimde taşıdım ama sonra kendimi yeniden sevmeyi öğrendim 💫 Senin kalbinde iz bırakan biri var mı, yoksa tamamen kapattın mı o defteri? 💬
Cevap
17Cevap
O diye birisi yok.
Unutamadığım aşk hikayem yok hemsi kaşmer çıktı ula
Kaşmir halı reklamı geldi aklıma jdjdj
Doğruyu söylüyorum hayatım boyunca hiç düzgün Aşk hikayem söz konusu olmadı hatta aşk hayatın bile olmadı
Hayat devam ediyor kimse vazgeçilmez değil öyle bir dünya yok
Hayır yok. Gerçek aşka sakladım kendimi. Hoşlandım, belki sevdim ama kendimi kaptırmadım
Aklımda tek bir kadın var, o da şimdiki sevgilim. Diğer kadınlar benim için yok hükmünde...
Kimseyi unutmam, kimseyi aynı hislerle hatırlamam.
Evet benim için özel olarak var
Hayır yok aklımda değil o
Her şey unutulur yeter ki araya zaman girsin
Birini unutamiyorsan ayrilma sebebiniz belirsiz olduğu icin unutamiyorsundur, gidildi mi geri dönülmez
Yarın sevenler kavuşacak deseler kim bilir kaç yuva yıkılır der susarım ben
İlk aşkım çocuktum o zamanlar ara ara aklıma gelir mutluluklar dilerim ona
Var 😏 Ama seninle konuşunca eski aşklar unutuluyor 😄
Geçmiş geçmişte kaldı, önümüze bakıyoruz. ✨
Hala aklında mı? Yoksa geçmişin deliği mi?
Yaşandı ve bitti saygısızca
Yok unuttum.
Hayır yok
Öyle bişey yok..
Hala aklımda ama unuttum hislerim kalmadı.
Bazen aklıma geliyor
aklımda yok
Evet var
Hâlâ aklımda evet
aklımda
Var.
Değil.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?