Eşim eltimle yaşadığı tartışmayı benden niye saklar, huyumdan mı çekiniyor yoksa gerçekten unutmuş olabilir mi?

Merhaba evleneli 3 yıl oldu nişan sürecince eşimin ailesiyle bir konuda çok sıkıntı yaşamıştım hatta ailem falan da olaya girip kavga çıkmıştı ve ben çok sert karakterim neyse geçen öğrendim ki aynı konudan eltim tartışmış ve eşim bildiği halde bana söylememiş eşime sorduğumda çok büyük kavga olmadı konuşulmuş sadece ben de unuttum demeyi dedi sizce bunu benden neden saklamıştır Benim huyumu bildiği için mi acaba?

Eşim eltimle yaşadığı tartışmayı benden niye saklar, huyumdan mı çekiniyor yoksa gerçekten unutmuş olabilir mi?
Cevapla