İlk buluşmada hesabı Sodexo yemek kartı ya da kredi kartı puanı ile ödeyen biri sizce vizyonlu mu yoksa itici mi?

İlk buluşmada hesabı Sodexo yemek kartı ya da kredi kartı puanı ile ödeyen biri sizce vizyonlu mu yoksa itici mi?

Ben nakit taşırım böyle özel günlerde 😎😎😎

İlk buluşmada hesabı Sodexo yemek kartı ya da kredi kartı puanı ile ödeyen biri sizce vizyonlu mu yoksa itici mi?
Cevapla