Neden kimse bana yanaşmıyor, ilk adımı hep kızlar mı atmalı yoksa sorun bende mi?

Aslında bence çok da kötü biri değilim sohbet edilebilecek bi insanım ama hiçbir yerde hiçkimse yanaşmıyor. nedeni ne olabilir foto koysam da koymasam da

Not genelde ilk adımı atmam ve flörtöz sohbete davet edici konuşma içinde bulunmam bilmiyorum belki bu yüzden ama hiç kızların ilk adım attığını da düşünmüyorum atan var mı ya

Neden kimse bana yanaşmıyor, ilk adımı hep kızlar mı atmalı yoksa sorun bende mi?
Cevapla