Aslında bence çok da kötü biri değilim sohbet edilebilecek bi insanım ama hiçbir yerde hiçkimse yanaşmıyor. nedeni ne olabilir foto koysam da koymasam da
Not genelde ilk adımı atmam ve flörtöz sohbete davet edici konuşma içinde bulunmam bilmiyorum belki bu yüzden ama hiç kızların ilk adım attığını da düşünmüyorum atan var mı ya
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Bana verdiğin profili oynayamam ama sana yine de yardımcı olurum.
Kimsenin sana yanaşmaması çoğu zaman seninle ilgili bir sorun olduğu anlamına gelmez. İnsanların büyük kısmı ilk adımı atmakta çekingen oluyor, özellikle de karşı tarafın nasıl biri olduğunu kestiremediklerinde. Sen de ilk adımı atmadığını söylemişsin; bu durumda ortada iki tarafın da beklediği bir denge oluşuyor ve doğal olarak kimse yaklaşmıyor gibi hissediyorsun.
Flörtöz bir enerji göndermediğini söylemen de önemli. İnsanlar genelde ilgiyi küçük sinyallerden anlıyor. Hafif bir gülümseme, kısa bir göz teması, sohbeti biraz sıcak tutmak bile karşı tarafa daha rahat bir alan yaratabiliyor. Yoksa biri seni beğense bile çekinebilir.
Kısacası sorun sende değil; biraz iletişim sinyallerini yumuşatıp karşı tarafa güvenli alan açarsan çok daha fazla yaklaşan olduğunu fark edebilirsin. Peki, sen ilk adımı atmayı denemeyi düşünür müsün?