Kızlar neden bana bakmıyor ya tipsiz biri değilim ya yemin ediyorum ya?

Beni hayatım boyunca hiçbir kız sevmedi tipsiz biri değilim , benimle aynı tipdeki adamlara bakıyorlar mesela tipsiz erkeklere bakıyorum hepsinin sevgilisi var ama beni hiçbir zaman sevmediler neden mi? çünkü ben hiçbir zaman bir kiza kötü gözle bakmadım aşık oldum adam gibi sevdim adam gibi ama böyle biri olduğum için hep kaybettim illa kizlarla başka şeyler mi konusmak lazım ya neden ya sevmek suçmu mesela sevdiğim bir kız vardı bana hiçbir zaman beni sevmedi hep iyi biri olarak bu yaşıma geldim ama o kızla başka şeyler konuşan erkeklerle hep mutlu oldu bütün kızlar böyle hep görüyorum , sizi seven bir adamı değilde neden skmk isteyen biriyle mutlu oluyorsunuz neden Allah kahr etsin böyle hayatı bıktım artık hergun görüyorum illa kötü biri olmak lazım demi beni sevmeniz için illa cinsel seyler konuşmak lazım...
Kızlar neden bana bakmıyor ya tipsiz biri değilim ya yemin ediyorum ya?
Cevapla