https://hizliresim.com/sbrqj6i
Psikolojik test: Bu fotoğraflardaki kadınlardan hangisiyle tanışmak isterdin?
https://hizliresim.com/sbrqj6i
🍀
Bir psikolojik test daha😀
Açıklamayı güncellemede vereceğim

Ben galiba 3 derdim. Daha sade, daha zarif ve daha sakin bir enerjisi var gibi geliyor. İlk bakışta bağıran bir görüntü değil ama yaklaştıkça merak uyandıran bir havası var. Benim dikkatimi genelde zaten böyle insanlar çeker. Fazla gösteren değil, içinde bir şey saklayan kişiler daha çok ilgimi çekiyor.
2 ama iş kadını falan sevdiğimden değil diğerlerinin hatları belli olmuyor bir de ben kıvırcık veya dalgalı açık renk saç sevmiyorum. 2 numaranın saçları koyu renk ve düz sevdiğim gibi.
Bu fotoğraftaki enerjilere bakınca benim kalbim direkt 3 numaraya kaydı 😍 O çiçekli elbise, hafif romantik vibe’ı ve zarif duruşu tam tanışıp uzun uzun sohbet edesim gelen bir enerji veriyor ✨ Sence bu seçimin psikolojik açıklaması ne çıkacak, merak ettirdin beni! Sen hangisini seçtin, neden? 💬💕
Cevap
26Cevap
Karakterlerine bağlı o da tanımadan olmaz.
1 - ) iki numara
2 - ) dört numara
3 - ) üç numara
4 - ) bes numara
5 - ) bir numara
Valla benim hiçbirini tanışmak istemiyorum, tümü saçma.
3 ilk tercihim ikinci tercihim 1 veee
Açıklamaya baktım sonuna kadar doğru.
Hepsi aynı kadına benziyor. Ambalaj farkı var.
Ben kadınla niye tanışıyorum , ve niye tanışıyorum bunlarla? 😄 Pas geçiyorum.
Bu soruya illa erkek olan kişiler cevap verecek diye bir kaide yok, bu soruya kadınlar cevap verebiliyorlar ama sen pas geçiyorum diyorsanda saygı duyarım
Asıl amacı geçtim , biz niye bunlarla tanışıyoruzz? 😃
Biz buna kısmet diyelim o zaman ajhs
Başka soru da seçerim artık sjsks
Pardon ben yanlış yere yazdım, bu bir psikolojik test soru başlığında söylediğim gibi ama sen bu teste girmek istemezsen anlarım, tanışma tabi
Yoo istersen şimdi de cevaplayabilirsin
Kime yazdın la sjsjs 😂
Aura kadın severim 5 olurdu büyük ihtimalle olmazsa da 2 onun dışında hiç biri dikkatimi çekmez bakımlı ve kendi özgüven yükseligini zerafi gösteren herşeyi severim.
Çok uykum varya nereye ne yazdığımı karıştırdım 😅
Sorunda yabancılarla başlayan hani, o soruda bana cevap verdiğin hibi düşünerek buna kısmet diyelim o zaman dedim, yani sizler yabancılarla tanışıyorsunuzda biz bunlarla niye tanışıyoruza cevabendi 🙂
Bakmadım oraya aksks , bakınca yazarım 😂
Tamam
1 deki abla daha bi ayrı kafadan gibii o deridm
4 dedim. Okudum teşekkürler.
🍀
5 numaranın elbisesini çok güzel buldum fakat benim favorim 4 numara
Erkekleri de koy da gözümüz şenlensin ya, bak daha geçen birini gördüm aklımdan çıkmıyor.
4 numara en yakın arkadaşım olabilir 😄
1 numara daha yakın geldi.
5 dedim.
Muhtemelen en sıcak kanlı olan 4
2 ve 5 güzel bencee
3 olsun
5 nolu hanimla
Pantolonlu
Açıklama doğru
👍🏻✨
Ben erkek olsam 1. yi seçerdim
Ben erkek olsam 3 veya 5 i seçerdim
5 yaa
2 numara olsun
2'yle
2 numreo
4 numara güzel duruyor
5 no
1 numara
Ben 1 derim gizemli duruyor
4 numaralı
En baştaki
Hepsi ile
3 çok hoş
5 olsun
1 numara
2 iii
1 sanırım
4 numara
1 olsun
Hepsinin kalçası aynı
2 yi seçtim
4 numara
4 numara
4 olsun ya
3 numara
3 olan
1 numara
bir numara
5. İle
3...
Bir olsun
5. kadın.
1 iyi gibi
4 numero
2 numarayla 😃
Kapalı olan hatun
2 numara
4 no 😄
4 numara:))
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?