34 yaşına kadar hiç sevgilim olmadı hiç kız elit tutmadım sizce bu eziklik mi?

Arkadaşlar, kızlar ile hayali bir evlilik hep çok korkutucu bir durumda oldu. Özgüvenim var ama bir kıza açılmak ve onun beğenisini almak sanırım bana göre değil tipim ortalama hafif kemerli burun ela göz saçları uzun 180 boy 68 kg fit yaşıtlarımın şimdiye 2 çocukları oldu. Dini açıdan da kendimi tuttum zinaaa yapmadım esc ye falan gitmedim hep nasibimi bekledim ama nedense insanın içinde bir his olur ya hani hiç olmayacak gibi bir şey sanki öyle ölücem bir türlü yediremiyorum zaten günümüzün kızları da seçici olmuşken ben nasıl tercih edilen kategoride olucam bilemiyorum. Benim gibi olanlar neler yapıyor ne hissediyor anlıyorum görücü desen onda da ailem pek yetenekli değiller ben de kalkıp her kıza da çıkma teklifi edicek bir yetenekle doğmadım. Bir akıl verin ne olur

34 yaşına kadar hiç sevgilim olmadı hiç kız elit tutmadım sizce bu eziklik mi?
Cevapla