Erkek arkadaşımla doğru düzgün sohbet edemiyoruz, hep ben bekliyorum ne yapmalıyım?

Şöyle örnek vereyim çok kızdım bu konu yüzünden ama ben bu ilişkide tek başıma olduğumu fark ediyorum artık ilişkimiz boyunca devamlı işi gücü olup beni hep arka plana attı ve ben bu durumu aylarca tolere ettim ben de şu kafadaydım herkesin işi var herkes işini yapsın ve sonra konuşuruz ama fark ettim ki olmuyor özlüyorum sohbet etmek istiyorum devamlı orada burada olup çevresini memnun edip beni geri plana atmasına artık tahammül edemiyorum ben de bunaldım hastalanıyor işi çıkıyor kısaca her fırsatta her durumda beni bekletiyor ben de bir süre sonra yoruldum en son uzak şehirde işe gitti orada bir süre çalıştı o zamanlarda stresliydi şu an anlayış göstermeye çalışıyorum 3 gündür örnek veriyorum dün yarım saat bile dayanamadı konuşmak için uyudu ve akşama kadar sohbet bile etmiyoruz düşünün ondan önceki akşam daha az konuştuk mesela yine erkenden uyudu dün akşam evine geldi ama yoldayken aradım ablasıyla konuşuyordu bekletti 9'da aramıştım 11'de aramış beni ve ben o zamana kadar uyumuşum zaten ondan sonra 5 10 dk konuştuk yolda uykusu geldi yatacaktı çünkü evet ilgili alakalı hallerini hediye alması ihtiyacımı görmesi vs ya bunlar çok oldu ama sohbet edemediğim devamlı beklediğim adamla çok zor artık gerçekten yıprandım çok me şey istiyorum diyorum kendi kendime ne yapacağım bilmiyorum
Erkek arkadaşımla doğru düzgün sohbet edemiyoruz, hep ben bekliyorum ne yapmalıyım?
Cevapla