Erkek arkadaşım ile doğru dürüst konuşamıyoruz, sizce ne yapmalıyım?

Merhaba herkese. Benim bir erkek arkadaşım var. İki aydır beraberiz. Farklı yerlerde yaşıyoruz ve daha önce hiç buluşmadık. Telefonda iletişim kuruyoruz. Başlarda sürekli görüntülü konuşuyorduk. Şimdi ise nerde ise bir ayı aşkın hiç yüz yüze konuşmadık. Bu benim canımı çok sıkıyor ama elimden bir şey gelmiyor. Bana kalsa sürekli onunla konuşurum. Ama biz doğru dürüst sesli bile konuşamıyoruz. Günde anca bir kere. Bazen ben mi abartıyorım diye düşünüyorum. Bu konuyu ona açtığımda abartığımı söylüyor. Sizce ben abartıyor olabilir miyim?
Sizce ne yapmalıyım? Lütfen yardımcı olun.
Erkek arkadaşım ile doğru dürüst konuşamıyoruz, sizce ne yapmalıyım?
Cevapla