Sevgilim benden sogudugunu soyledi, arkadas kalmak istiyorum ama artik konusmak istemiyorsa ne yapmaliyim?

Daha önce ben ayrıldığımda arıyordu hep neden olmadı beni terk ettin diye şimdi de ben konuşmak istiyorum çünkü kendimi yalnız hissediyorum. İlla sevgili olmak zorunda değiliz ama konuşmak istiyorum onunla. Arkadaş kalabiliriz yani o kadar hatrımız yok mu yazdım görüldü oldu mesajım? Yorum yapabilir misiniz?

Sevgilim benden sogudugunu soyledi, arkadas kalmak istiyorum ama artik konusmak istemiyorsa ne yapmaliyim?
Cevapla