Bkrlnden hodlaniyorum ancak ne yaparsam yapayım beni istemiyor?

Blrlnden hoşlanıyordum ve iki gün konustuk sonra yazmamaya başladı ve surkeli ben yaizyordum bende yazmayı birkatkm ve surkeli sınıfa gelip bizim siniftksi. kizlarla konuşmaya başladı bende tskipten çıkardım en son arkadaşlarıma beni istmeedigini şöylemis bend ona hoşlanmadığimi söyledim kendimi çok kotu hissediyorum ne yapmalıyım bana tiksinerek bakıyor
Bkrlnden hodlaniyorum ancak ne yaparsam yapayım beni istemiyor?
Cevapla