Mal mal konuşuyodu, böyle konuşacaksan konuşmak istemiyorum dedim "sg" dedi. Telefonu kapattım ben de. Buna nasıl ders veririm. Çok sinir oldum bi şey yazmadım şu an kendimi tutuyorum. Ne yapabilirim
3 ay
Mal mal konuşuyodu, böyle konuşacaksan konuşmak istemiyorum dedim "sg" dedi. Telefonu kapattım ben de. Buna nasıl ders veririm. Çok sinir oldum bi şey yazmadım şu an kendimi tutuyorum. Ne yapabilirim
Cevap
18Cevap
Böyle birisiyle sözlenme durumunu tekrar düşün.
Nasıl bir evlilik olacak başından belli zaten.
Evet de aileler falan biliyo nasıl yapıcam
Yaptığı terbiyesizlik ortada ailesine göster ve böyle bir insanla evlilik vs düşünmüyorum deyip çekil.
Benim üzerimde de baskı var. Özür diledi bu arada haklısın falan dedi.
Başkasıyla takıl devamla g. t gibi kalsın. d
Bu biraz abartı geliyo ya
Ama kendime yakıştırmıyorum
Beni sevmediğini nerden anladın
Öyle alışmış
Gerek yok bitirin gitsin. İlişki bu hale geldiyse devam etmenin bir anlamı yok.
Cidden mi? İki hafta sonra sözümüz var
Oha bide sözünüz var. Ama ilişkide saygı sevgi kalmamış böyle mi mutlu olacaksınız?
Kafam çok karışık. Aileler herkes biliyor baskı var üzerimde
Bu üsluplarla ilişki yürümez ki baştan bitmiş.
Evet de şuanki tek amacım çevreye karşı rezil olmamak. Arkamdan konuşmayı bekleyen insanlar var. Üzerimde baskı var gerçekten sözden sonra bitirsem daha iyi
Sözden sonra bitirmek ne kadar mantıklı?
Niye ki
Çevrenin sözlendiğini bilip bitirmen mi daha mantıklı yoksa sevgiliyken ayrıldılar olmadı demeleri mi daha mantıklı? Söze ne gerek var? Sadece kendi hevesini kursağında bırakmamak için mi söz olsun sonra biterse bitsin diyorsun?
Onlar da var. Özür diledi bide gelip
Haklı konuşuyosun da bilmiyorum.
İyi düşün. Biraz daha bence zaman tanı hemen söz yapma. Bilmiyorum demenle bile içinde ne fırtınalar döndüğünü hissedebiliyorum. Onca hakaretlerden onca küfürlerden sonra sadece heves uğruna yüzük takmak istiyorsun onu tam anlamıyla istediğin için değil. İçine sinmiyor bir şeyler. Bak emin ol nişan atmak sevgililik bitirmekten çok daha zor sana tüm samimiyetimle söylüyorum. Var bildiğim şeyler. Eğer eminim tamam diyorsan arkandayım. Ama yok emin değilim ne yapacağımı bilmiyorum çaresizim diyorsan uzunca konuşuruz bu konuyu.
Konuşalım mı
Olur
Telegram var mı
boş ver gerek yok burdan yazarsın.
Buraya çok girmiyorum
YasinR25 telegram
Yazıcam müsait bi zamanda
Tamamdır
Asla Küfür etme
Böyle birine verebileceğin en ağır cevap
Sensizlik olur, sessizlik olur.
Sosyal Medyadan Sil (engelleme)
Mesafe koy (barışma niyetin yoksa engelle hatta her yerden)
Agzı bozuk bir hyvnla yapamazsın zorlama kendini tabi adamı tahrik edip bu noktaya getiren sen değilsen
İki hafta sonra sözümüz var ya. İki haftalık bi sürem var konuşmiym mi? İlk yazdığı şeye sg dicem
Yok onun seviyesine cevap verme
Yazma
Arama mesaj atma
Küfürle yanıt verme
Niyetin ne bilmiyorum
Ama bu küfürden sonra ben bir daha görüsmezdm
Sözümüz var
2 hafta sonra böyle biriyle nisanlanırsan
Ben her türlü küfürü hakareti yemeye hazırım
Sen yeter ki söv demiş olursun bundan sana es olmaz
Adam kadın gibi duygusal oto kontrol yok bugun küfür eder yarın bu sana saldırır
Sözünüz olanbilir, sonucta evlenenler bile boşanıyor. İyi erkek mi bu sence. Bir kadının istediği iyi erkek profili bu değil. Ha siz kadınlar serseri tiplere heyeca. Duyuyorsanız başınıza gelecek her şeye katlanmayı göze almıssınızdır
Herkes biliyo ailelerimiz flan nasıl olucak etrafa rezil olmak istemiyorum.
Rezil olacağın bir sey yok
Ailen seni göz göre göre ateşe mi atacak? Küfür etmek ne demek 2 hafta sonra nisanlanacagınızı bu düşünmüyo küfür ediyo sen mi düşüneceksin böyle birine
Onu düşünmüyorum biraz baskı oluştu üstümde çevreden dolayı. Özür diledi bu arada
Özüt unutturmaz bazı sözleri
Neyse hakkınızda hayırlısı olsun
*Özür
Biraz bakıcam tekrar ediyor mu
Umarım hakkında hayırlısı olur 🌿
Teşekkür ederim
Rica ederim
Yol ver, iletişim kurmaya devam edersen bu saygısızlığı kabul etmiş olursun artarak devamı gelir
Verdim gelip özür diledi. Gereksiz davrandı bu aralar kötüyüm falan dedi.
ver biri mutlu olsun sonra da gidersin önce dediğini yapmış ol :D gitmeyi de peşinden yaparsın :D
İstediğini yaparsan güzel bir ders vermiş olursun. Önce kendini silktir sonra da ayrı git
cevap verme hiç anlasın yanlış yaptığını
Ne kadsr süre. İlk yazdığı şeye ne olursa "sg" Demek istiyorum ben de. Bunu söyleyip cevap vermesem sonra
Sen hala konuşuyor musun
Konuşmuyodum özür diledi. Nasıl bi tavır takınmalıyım
E bi daha yapmicsm dedi
Şans vermiym mi
Böyle biriyle hala görüşüyormusun
Özür diledi
Özür diledi diye affettin mi hemen
Napmalıydım
Yerinde olsam affetmezdim öyle birinde gelecek bekleme hayatını karartırsın
Engelle konuşma
muhattap olma
Hayatına devam et kudurur
Sende ona sov küfür et
Çok takıyomuş gibi davrsnmak istemiyorum
Engelle
Engelle gitsin
Giderek
Sende onu s. g et
Settir et gitsin.
Tamamen giderek
İyi olmuş
Sebep
Aldatmalısın
Sen bunda mantık gördün mü gerçekten?
Yesss
Aklı başına gelir diye mi
heryerden engelle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Sinirlenmen çok normal, böyle bir kelime sevgililer arasında asla kabul edilir bir şey değil 😔💔. Ona ders vermek için en etkili şey sakin kalıp sınırını net göstermek olur. Bir süre konuşmaman, davranışının ciddiyetini anlamasını sağlar. Drama yerine olgun duruşun en çok etkileyeni olur. Sen böyle şeyleri hak etmiyorsun 💛✨. Peki o senden özür dilerse konuşmaya açık olur musun?