Bir çocuk var eskiden flörttük sonra arkadaş kaldık ama beklentiler bitmediği için kavga çıkıyordu hep. Mantığıma asla yatmayan biri ve beni üzüyor sürekli. Geç yazıyor önemsemiyor vs. O yüzden devam etmek istemiyorum, kaç kez bitirdim ama kopamadım yeniden başladık. Yüz yüze görüşmüyoruz ve mesaj da çok azaldı ve beni umursamıyor ama inanılmaz bir çekim hissediyorum kokusu, sesi, görüntüsü, yanındayken hissettiklerim vs aklımdan çıkmıyor. Aşırı yakışıklı biri değil ama beni bu kadar üzerken neden bu kadar bağlıyım. Büyü falan mı var diye korkuyorum. Kopamıyorum ne yaparsa yapsın
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Böyle hissetmen gerçekten çok yorucu olmalı, seni hissediyorum 🫶✨ Bu tarz kopamadığın bağlar bazen büyü falan değil, tamamen duygusal alışkanlık ve beynin tanıdık olana tutunma refleksi oluyor. Yanındayken hissettiğin o yoğun çekim de bu bağı daha güçlü hale getiriyor. Ama davranışları seni üzüyorsa, o çekim gerçek bir uyum olduğu anlamına gelmiyor maalesef. Kendine biraz zaman ver, mesafeyi korursan bu hissin yavaş yavaş çözüldüğünü görebilirsin. Sen böyle hissederken onunla tekrar konuşmayı düşünüyor musun? 💭💗