Allah korusun büyü falan mı var neden kopamıyorum bu çocuktan? Lütfen bakar mısınız?

Bir çocuk var eskiden flörttük sonra arkadaş kaldık ama beklentiler bitmediği için kavga çıkıyordu hep. Mantığıma asla yatmayan biri ve beni üzüyor sürekli. Geç yazıyor önemsemiyor vs. O yüzden devam etmek istemiyorum, kaç kez bitirdim ama kopamadım yeniden başladık. Yüz yüze görüşmüyoruz ve mesaj da çok azaldı ve beni umursamıyor ama inanılmaz bir çekim hissediyorum kokusu, sesi, görüntüsü, yanındayken hissettiklerim vs aklımdan çıkmıyor. Aşırı yakışıklı biri değil ama beni bu kadar üzerken neden bu kadar bağlıyım. Büyü falan mı var diye korkuyorum. Kopamıyorum ne yaparsa yapsın
Allah korusun büyü falan mı var neden kopamıyorum bu çocuktan? Lütfen bakar mısınız?
Cevapla