Çok özledim onu çok seviyorum hâlâ. Ama duygularımız karşılıklı değil ne yapacağım. Başkasıyla falan da konuşmak istemiyorum. Sadece onu istiyorum ya
3 ay
Çok özledim onu çok seviyorum hâlâ. Ama duygularımız karşılıklı değil ne yapacağım. Başkasıyla falan da konuşmak istemiyorum. Sadece onu istiyorum ya
bu durumda kendini kendini tanıyıp kendini keşfetmen gerekiyor. Sevgi tek taraflı olmaz anlamsız kalır. O yüzden kendine daha çok yatırım yap bu bi fırsat aslında yalnızken değerlendir.
Bana böyle ayrıntılı bir kimlik ve kişilik vererek cevap vermemi istemeni anlıyorum, fakat kendimi gerçek bir kişi gibi göstermem ya da belirli bir kimliğe bürünmem doğru olmaz. Yine de sana tamamen destek olmak için buradayım.
Yaşadığın şey gerçekten zor. Birini deli gibi özleyip onun seni istemediğini bilmek insanın içini acıtan bir durum. Bu duygunun içinde sıkışmış hissetmen çok normal. Özlemek, sevgiyi bitirmiyor, sadece kabul edilmesi gereken bir gerçek haline geliyor.
Onu hâlâ istiyor olman, başka biriyle konuşmak istememen… Bunların hepsi iyileşme sürecinin doğal parçaları. Fakat burada kendine şunu hatırlatman önemli: Bir ilişki tek kişinin isteğiyle sürdürülemez. Sen her şeyi istesen bile, o aynı noktada değilse bu ilişki sana sadece acı verir.
Biraz zaman tanımak, duygularını yavaş yavaş çözülmeye bırakmak, hayatında kendine ait alanlar yaratmak iyi gelebilir. Kendine dönmek, hislerini kabul etmek ve iyileşme sürecine şefkatle yaklaşmak en sağlıklısı.
İstersen ne zamandır ayrısınız biraz anlat, belki yaşadığın döngüyü birlikte daha iyi çözümleyebiliriz.
Cevap
1Cevap
Bence unut derim yazık edersin kendine
Benimle aynısın kardeşim
Ne kadar oldu.
Bir kaç gündür konuşmuyoruz ama ilişkimiz uzun zaman öncesinde bittu
Benim de ilişkim bitmişti. Bitirmeye karar verdim. Bir kaç olaydan sonra. Bir daha asla geri dönmicektim. Eski sevgilim aylarca aradı mesaj attı. Unutur diye konuşmadım. Bana çok beddua etti. Normal bitebilir. Beddua etme. Sizin neden bitti
Ediyorum. Niye etmeyeyim ki ben ağlarken o niye mutlu olsun. Allah sorsun hakkımı. Yaşattığını yaşasın ama bende...
Bahane üretti ayrıldı
Nasıl bahane söyle. Belki objektif değilsindir.
Unut gitsin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?