Genelleme yapmıyorum ama herkes prenses görüyor kendini. Prenses gibi davranmayan, prenses gibi giyinmeyen biri neden prenses olsun ki
3 ay
Genelleme yapmıyorum ama herkes prenses görüyor kendini. Prenses gibi davranmayan, prenses gibi giyinmeyen biri neden prenses olsun ki
Prenses olmak, öyle gibi davranmak bir sorun mu ki? Neden kötü kır şeymiş gibi soruyorsunuz? Etrafta Türk erkekleri (genelliyorum) boz ayı gibi gezip davranırken kızların prenses olma ve kalmadı çabası sizi rahatsız ediyorsa sizin prens olmanız gerekiyor demektir.
Prenses ve prenslikten kaatım da zarafet. Hanımefemdi ve beyefendilik. Mesela bu üsluba sahip biri, beyefendi olamaz.
Bu başlık baya yüklü duruyor 😔✨ İnsanların kendini prenses hissetmesi aslında özgüvenle alakalı tatlım. Biraz sosyal medyanın etkisi, biraz da herkesin kendini özel görmeye ihtiyaç duyması. Prenses gibi giyinmeyen biri de kendini prenses hissedebilir, kalbi öyle istiyordur 💖 Herkesin kafasında başka bir özgüven hikâyesi var sonuçta.
Cevap
8Cevap
Erkekler yüzünden tamamen önüne gelen her kıza asılıp yazan tipler oldukça bu böyle devam edecek.
Türk erkekleri kendini neden dünyanın en yakışıklı erkeği görüyorsa ondan
Genelleme yapıyorum öyleler. Genelleme zaten hepsini kapsamaz, büyük bir kısmını kapsar.
Cunku kendilerini cok begenip mukemmel saniyorlar
Çünkü öyle hissettiren saloz erkekler var 😅 O yüzde öyleler.
Kompleks vardır özenti daha çok
Ben kendimi kraliçe olarak görüyorum 👸
Bunun tek sebebi büyüyor olmaları
Türk erkekleri yüzünden
Erkekler sağolsun taşa bile yükseldikleri için
Aile evinde çoğunu adam yerine koymuyorlar
Onların prenseslikleri biz dışarıda ki erkeklere yani
annende olemi sorsana türk ise tabi
Çünkü öyleyiz
Sen sor diy
Çok egolular
Anadolu'nun erkekleri dışardan kız alamaya başladı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?