PT’im benden hoşlanıyor mu yoksa sadece kibar mı davranıyor, nasıl anlarım?

22 yaşındayım adam 30 yaşında. Kendisi benim Pt’im. Beni ters yön olmasına rağmen 5 defa eve bıraktı 1 ayda. En ufak şeylerde yüz yüzeyken açıklama yapıyor kişisel sorular soruyor havadan sudan konuşuyoruz. Ama mesajlara gelince tık yok. Derse geliyor musun falan hiç mesaj atmıyor. Spor yaparken hep yanıma geliyor beni hep övüyor ağırlık iyi kaldırdığım için. Ona tatlı yapıp götürmüştüm her fırsatta tatlıyı çok beğendiğini söyledi.
PT’im benden hoşlanıyor mu yoksa sadece kibar mı davranıyor, nasıl anlarım?
Cevapla