KS'de takılırken ailem sevgilim olduğunu sanıp"kime yazıyorsun o kadar" diyorlar bu durumu sizde yaşıyor musunuz?

Bu sebepten KS'yi terk etme kararı aldım çünkü gerçekten sevgilim var sanıyorlar 🤷🏿‍♀️ arkadaşlarım diyince de inanmıyorlar sevgilim olsaydı söylerdim zaten 😒 niye inanmıyorlar ki 🥺😭😔
KS'de takılırken ailem sevgilim olduğunu sanıp"kime yazıyorsun o kadar" diyorlar bu durumu sizde yaşıyor musunuz?
Cevapla