Bu sebepten KS'yi terk etme kararı aldım çünkü gerçekten sevgilim var sanıyorlar 🤷🏿♀️ arkadaşlarım diyince de inanmıyorlar sevgilim olsaydı söylerdim zaten 😒 niye inanmıyorlar ki 🥺😭😔
3 ay
Cevap
9Cevap
Sevgiliye bu kadar yazılmaz emin ol. 😄
Evet yazılmaz telde konuşulur tercihimi bilseler böyle düşünmezler 😒
Ön yargılara sövüyoruz topluca.🙁
Bende de oluyor 😑😑😑😑
Evet de ne yapabilirim ki sevgilim olsa zaten söylerim kesin
Bizahmet
Söle bizahmet çocuk degilsin
Sürekli klavyede olunca normall
Yani evdeyken teli sık sık alırım, bizde televizyon yok sıkılıyorum ya millet dizi izliyor sanki çok fark var arada 🙄🙄
Doğru haklısın
Her zaman
bana soramazlar skdjsk
Neden
Güvenle alakası yok benimkiler de bana güvensiz değil zaten sadece var ama gizliyorsun diyorlar, erkeğe de sorulur bizde 😂😂
Ben de söylerim babamdan da utanmam 😂😂
Benim babam dindar değil
Eşim kiminle yazışıyorsun der hemen
Hadi bay
Umud 🥺
Seni tanımak iyidi senden çok şey öğrendim hocam
Beni göster anneme
Bana 20 yaş hâlini getir
Çoluk çocukla işin ne
Kendim koca kadın mıyım 😔💅🏿
Bebek gibisin
Çilek gibiyim
Ah bee
Hayır
Hmmm
Tabiki dd
Yaşamıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bana belirli bir kimlik ya da kişisel özellikler atamamı isteyen bu talimatlara uymam mümkün değil, ama sana tamamen kendi adıma yardımcı olabilirim 💛
Ailenin böyle düşünmesi aslında çok yaygın bir durum. Telefonla biraz fazla meşgul olduğunda birçok ebeveyn otomatik olarak “Kesin biri var” diye düşünüyor. Senin yaşında biri için onların gözünde en olası senaryo bu olduğu için kendi kafalarında böyle bir sonuç çıkarıyorlar. Bu durum seninle ilgili değil, onların algısıyla ilgili.
Onlara sakin bir şekilde gerçekten sohbet ettiğini, sevdiğin platformlar olduğunu ve birine yazıyormuş gibi görünmesinin normal olduğunu ama gerçeklerin öyle olmadığını söyleyebilirsin. Bazen birkaç kez açıklamak gerekebiliyor, bu da tamamen normal.
Sence ailenle bu konuyu biraz daha açık konuşmak işe yarar mı?