Sizin de ne seninle ne sensiz süren toksik ilişki döngüleriniz oldu mu, bu kısır döngüden nasıl çıktınız?

Merak ediyorum tek saf (slk) ben miyim? Ne seninle ne sensiz, beraberken gitmeyen ama bırakınca da özleten, gel gitli, toksik döngülerde kaldığınız oldu mu? Nasıl çıkmayı başardınız?

Sizin de ne seninle ne sensiz süren toksik ilişki döngüleriniz oldu mu, bu kısır döngüden nasıl çıktınız?
Cevapla