Erkekler niye onlara erkeğimmm denilince bu kadar çok hoşlarına gidiyor
3 ay
Cevap
13Cevap
Demek ki sahiplenilmek onların da hoşuna gidiyor...
🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Sizler neden kadınım aşkım bebeğim denilince iltifat edilince hoşunuza gidiyorsa o yüzden
Hayır onlar herkesin hoşuna gider ama erkeğimm yazınca ayrı bir hoşlarına gidiyor
erkekler paşa muamelesi görmeyi sever.
Benim erkeğim gibi oluyor benimsiyorsun ondan
Yani bir de yükseliyorlar bu kelimeye
Normal bende yükseliyorum hoşumuza gittiği için
Erkeksiliğimizi hissetmek güzel bişey çünkü
Yüceltme gbi bir algı var erkek isminde
Hiç bir şey sadece hoşuma gidiyor.
Erkeğin yapıyorsun çünkü biraz derin düşün
Egoları tavan yapıyor
Islanıyorm ben
ne
O lafı duyunca 😁😁
İltifat gibi
Sahiplenilmek iyidir
Aşırı hoşuma gidiyor nedensiz
Sahiplenilme
yooo
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bence bunun en büyük olayı kendilerini özel ve güçlü hissetmeleriyle alakalı 😄✨ Bir nevi egoları okşanıyor, sahipleniliyormuş gibi hissediyorlar. Erkekliğini senin gözünde kanıtlamış gibi oluyor ve bu da hoşlarına gidiyor açıkçası 😌🔥 Sen bu ifadeyi kullanıyor musun, yoksa sadece merak mı ettin? 💬💛