Ben yapacağım özellikle saçlar öne kahkül gibi üst kısım kuş yuvası yanlar dökümlü bol jöle biryantin sürülü parıl parıl parlak taş gibi olmuş saç gömlek pantolon o yıllara uyumlu ama desteğini esirgemeyeceksin 🥴😁
Yooo okadar uzun boylu değil makarna zaten vazgeçilmez ve pratik çözüm bulgur pilavı ise efsanedir hele domatesli sulu olacak yanına kuru soğan cacık turşu soğanı masaya koyacaksın küt küt iki yumrukta kırıp cücüğü çıkartıp tuza banıp kütürt diye ısırık melodisi eşliğinde yiyeceksin 😂😂
Aslında mühim olan şu az ve öz beslenebilmek ona göre rahatlığa alışınca muhteşem oluyor eski sistem örneğinden aşırı uzak durumdayım ama yemek konusunda sürekli yenilik yapmak güzel oluyor senin en sevdiğin tatlı hangisi
Aaa bak ortak noktamız çıktı hatta duygularımı yazdın resmen yaa güllaç sütlaç bütün sütlü tatlılara hayranım ve ben sütlaç yaptığımda 10 kilo süt alıp yaparım sütlaç kazanının dibinde kalan kısımı sıyırıp yemeye bayılırım
Aah ah evet ama bunun acısını beraber çıkartacağız hemde varya asi ve var gücümüzle yerine getireceğiz yaşasın sütlü tatlılar yaşasın sütlü tatlı sevenler holey holey holeeey 👏👏👏👏🎆🎇💪
Beni beğenmeyen begenmeyebilir bende kendimi beğenmiyorum zaten beğenende başımın tacıdır
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
1 yıl
Ben orijinal ve karizma bir adamım, olgun kadınların beni beğendiğini farkediyorum ama senin yaşındakilerin benim hakkımda ne düşündüğünü çok merak ediyorum mesela. Farklı tarzlarımı gonderden yorum yapabilir misin? ☺️
Yok tanıyorum oyundan eklestik daha önceden biraz konuştuktan sonra zaten nasılım diye bana resim attı puan ver diye yolu yol değildi baya egosu sonradan patlak verdi engelledim
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
Beni seveni severim ben sadece
Ben de her zaman şu mantık var Beni beğenen böyle beğensin
Basta kendini sev zaten , özgüven olunca kusur dediklerin yok oluyor bile ☺️
🙄🙄
Bu çok iyi 😂
Daha fena bombalar var ya cidden hepsini sergi yapmak lazım 🙄😁
Milete gülmeyin olm...😂😂
Refleks olarak otomatik gülüş geliyor hele daha nice kuş yuvası gibi saç tipler vardı 🤣😂
Asi stayla sene 2011 😂
Bence nostalji amaçlı her birimiz bir model seçip o imaja geçelim ne dersiniz 😄😄
Aman sende 😂
Ben yapacağım özellikle saçlar öne kahkül gibi üst kısım kuş yuvası yanlar dökümlü bol jöle biryantin sürülü parıl parıl parlak taş gibi olmuş saç gömlek pantolon o yıllara uyumlu ama desteğini esirgemeyeceksin 🥴😁
İcine yumurtada kir güzel menemen olur 😀
🥴😂
He demi zaten tava gibi şekil oluyor jöle de saçları sert tutuyor bence süper olur güneşte 2 dk beklemek yeterli 😂😂
Ekmek banariz 🤢😅
Ekmeksiz olmazki ekmek bizim milli kültürümüz 😬😁
Ekmek kaç TL olmuş
10 liraydı ama 15 lira olacak diye karar vardı eli kulağındadır
Canan Karatay ekmekte yemeğin dediği yere gidiyoruzz
Demek ki boşuna demiyormuş ah baştan dinlemiş olsaydık bu zamları yapamazlardı ki meğer bize derin detaylı mesaj veriyormuş
Demi başka ne makarna , bulgurda yemeyin diyordu 😃😅
Yooo okadar uzun boylu değil makarna zaten vazgeçilmez ve pratik çözüm bulgur pilavı ise efsanedir hele domatesli sulu olacak yanına kuru soğan cacık turşu soğanı masaya koyacaksın küt küt iki yumrukta kırıp cücüğü çıkartıp tuza banıp kütürt diye ısırık melodisi eşliğinde yiyeceksin 😂😂
Canan Karatay da abartıyor ya zatten er ya da geç öleceğiz. Amannn.🙄
Aynen ama bazen derinsel bir eyleme davet ettiği gerçeğini de göremiyoruz ki 😄😄
Oda doğru.😄
Ben de şey var yediğim şeyden hemen soğuma çok çok açıklik çekersem midem alışıyor tekrar 😅
Bak bence bütün hepsine güzel bir karar çözüm bulup en azından kurtaralım nedir bu böyle değil mi 😁
Bende soğuma yok ama mideme dokunan şeylerden birazcık alırım okadar eskiden 3 ekmek 3 tabak yemek ile anca doyardım 😂
Ben tokluk çekince midem o yemekten ve tüm yemeklere kilit vuruyor tatlı hariç
Aslında mühim olan şu az ve öz beslenebilmek ona göre rahatlığa alışınca muhteşem oluyor eski sistem örneğinden aşırı uzak durumdayım ama yemek konusunda sürekli yenilik yapmak güzel oluyor senin en sevdiğin tatlı hangisi
Sütlü tatlılara bayılırım misal ekler olsun sütlaç tiramisu bazen sufle böyle hafif tatlılar beni zirveye taşıyor
Aaa bak ortak noktamız çıktı hatta duygularımı yazdın resmen yaa güllaç sütlaç bütün sütlü tatlılara hayranım ve ben sütlaç yaptığımda 10 kilo süt alıp yaparım sütlaç kazanının dibinde kalan kısımı sıyırıp yemeye bayılırım
Mideyi yormuyor o güzel 😃
Aynen hem ruhsal da iyi geliyor resmen mutlulum hormonuna katkı sağlıyor yaa 😁
Katılıyorum şu an olsada yesek 😄
Aah ah evet ama bunun acısını beraber çıkartacağız hemde varya asi ve var gücümüzle yerine getireceğiz yaşasın sütlü tatlılar yaşasın sütlü tatlı sevenler holey holey holeeey 👏👏👏👏🎆🎇💪
Ne yaşıyon la 😂😂
Sütlü tatlı etkisi birde yediğimde gör beni 😂😂
Bence sıkıntılı tiplerdir uzak durmak lazım 😂
Engelledim hehe nerde garip biri varsa beni buluyor
Amaaan böyle dengesizlerle sakın uğraşma boş ver 😂 elini sallasan 😂😂
Elimi sallayamam eriniyorum 😂
Zorla sallarsın bir gün 😂
Haha azaril sallarsa giderim 😂
Hahaha belki biri gelir gönlünü sallar belli olmaz bu işler 😂
Kolay kolay olmaz kolay aşık seven biri değilim
Zor kızsın zaten belli 😂
Beni beğenmeyen begenmeyebilir bende kendimi beğenmiyorum zaten beğenende başımın tacıdır
Ben orijinal ve karizma bir adamım, olgun kadınların beni beğendiğini farkediyorum ama senin yaşındakilerin benim hakkımda ne düşündüğünü çok merak ediyorum mesela. Farklı tarzlarımı gonderden yorum yapabilir misin? ☺️
göndersem
Birini seversen kusurlarını görmezden gelirsin. Sevmek ve sevilmek bu yüzden güzeldir.
sevdiğin insana beğenilme hissi oluşur sevmiyorsa kimsede çıkmaz
Kadınlar neden beğenilmek isterse ondan
😅😅
Bu ne rezillik
Kadınlarda ne ise erkeklerde de ondan var işte
burada amaç kendini düşürme
Nereye düşürme
Nerde boş adam var cevap veriyorsunuz.
Sence samimi bir cevap verdim mi 😀 sonda engelledim zaten tüm galerisini arıyordu
Samimi olmasa da ona yetmiştir, ağır eziklik şu soruyu sormak snndnd Allah yardım etsin şu tiplere
Şimdi burada bende durumu yadırgadım şimdi sana bir soru sorucam. bir kız sana böyle gelse sen ne yapardin?
Anlık ruh halime bağlı da bunu soracak olan kız üye %95 fakedir zaten. Yani ya trollerim ya da görüldü atar geçerim gibi.
Burası değil ki 😂 Instagram fake olma olasılığı düşüyor
Zaten takipçi listesine bakarsan anlarsın tanıdık yoksa kaç
Fark etmiyor aslında ama dediğim gibi anlık ruh halime bağlı sohbet edesim varsa söylerim yoksa es geçerim işime geldiği gibi yani 🤣
Oyundan biriydi biraz konuştuk ama boyle olacagini nerden bileyim 😀
Abi. çok arıyomusunuz böylelerini
Yok tavandan düşüyor , son zamanlarda popülerlik beğenilme duyguları artıyor ben zaten sonda engelledim 😃
Biraz daha dursaydı sana bana defile aç bi gezeyim diyecek.
Haha ben bunu erkeklere sordum bu kadar mı düşüldu bu durumlara diye
Yazık keşke 10 verip engellesetdin hiç yoktan egosu kaybetme dugusunu bastırmış üzülmemiş olacaktı
Yok tanıyorum oyundan eklestik daha önceden biraz konuştuktan sonra zaten nasılım diye bana resim attı puan ver diye yolu yol değildi baya egosu sonradan patlak verdi engelledim
Valla iyi yapmışsın söyle bana nikini bende engelleyeyim günü gelir bizide bulur falann shshs
Yok ya 😅
Evlerden ırak töbe töbe ehsjsj
Özgüven bi yere kadar maalesef
Biz de beğenilmeyi seviyoruz ya
Egoistler
Sitenin küçük kaşarı da burdaymış 😄
Boklu sidikliye mane buluyor..🤣
Yaaa küçük kaşar laf soktu ucuz seni
😄😄
Acıyorum haline
Beğeniler iste