Onsuzluga alıştım ama özlemim bazen ağır basıyor ve bu nasıl geçixek bilmiyorum başka birilerini tanıdım ama sonuç aynı?

Onsuzluga alıştım ama özlemim bazen ağır basıyor ve bu nasıl geçixek bilmiyorum başka birilerini tanıdım ama sonuç aynı?
Cevapla