Sevgilim boşanma aşamasında, ben bekarım ve çok seviyorum; bu ilişki bana ileride sorun çıkarır mı?

Sevgilim boşanma aşamasında ve bu kesin. Ben daha önce evlenmedim boşanmadım nişanlanmadım dahi.1 yıldır bu durumdalar en geç 2 ay içinde dava sonuca ulaşacak. Barışma durumları da yok. Birbirimizi seviyoruz ve sevgili olduktan sonra öğrendim bu durumu ilk defa böyle bir durum yaşıyorum. E devletinde de gördüm araştırdım da. Bana her şeyi de olduğu gibi anlattı. Nafaka istiyor ben de vermek istemiyorum o yüzden uzuyor dedi ki uzun süre evli kalmamış arabası falan da annesinin üzerine. Bana karşı da sevgisi ilgisi var hatta tüm hesaplarımı al gerekirse WhatsApp hesabımı da bağla diye bakıyor ilişkimize istesem verir de biliyorum. Evden işe işten eve hayatı var. Kendisini çok sevdiğim için bırakamıyorum da. Sizce bu durum normal mi? Bana zorluğu olur mu? Siz olsanız ne yapardınız?

Sevgilim boşanma aşamasında, ben bekarım ve çok seviyorum; bu ilişki bana ileride sorun çıkarır mı?
Cevapla