Sevgilim her kavgada beni suçlu çıkarıp özür bekliyorsa, sınırlarımı hiçe sayıyorsa bu ilişki toksik mi ayrılmalı mıyım?

Konu denize gidemezmişim. Ben de deniz benim için kırmızı çizgi dedim. O zaman kapalı giyineceksin dedi, ben de sinirden her şeye ters cevap verdim giyerim falan dedim sonra bana yok işte annem senin dolabında açık bir şey görse yırtar falan dedi. Bense, ya annen gider ya da ben giderim diye bi laf söyledim. İşte o da ters bi şekilde iyi açık giy yok onu bunu yap dedi ben de her şeye hıhı dedim. Sonra ben kavga uzamasın diye sustum. O ise" kalp kırmaya devam et karşındaki kişinin kalbinin kırılmadığını düşünüyorsun ama fazlasıyla kalp kırıyorsun bir şeylerin farkında davranıp, konuşup, hareket et" dedi. Ama ne zaman bi olay olsa sadece bir olayı büyütmesi ve benim susmam. Artık susuyorum ama daha çok konuşup suçu bana atıp ve benden özür bekliyor. Bir şey deyince "tamam suçlu benim" dememe rağmen ardından "bak ben konuyu kapatmaya çalışırken sen konuyu uzatıyorsun" demesi ya tamam suçlu benim deyip konuyu ben kapatmaya çalışıyorum, bu durumda ben nasıl hatalıyım. Hiç çabalamayıp sessiz kaldığımı söylüyor ama ben kavganın büyümesini istemiyorum. Kavgalı bir ailede büyüdüğümden kavga görmek istemiyorum. Böyle davrandıkça yalnız kalmam daha iyiymiş gibi geliyor, sanki bir bebeği baştan büyütüyormuş gibi halleri var niye erkekler böyle. (Klasik bir yeni ilişki travması. Cicim ayları geçince kritik bir yere geldik 6. ay daha ablalar abiler ne yapmalıyım tavsiye lütfen)

Sevgilim her kavgada beni suçlu çıkarıp özür bekliyorsa, sınırlarımı hiçe sayıyorsa bu ilişki toksik mi ayrılmalı mıyım?
Cevapla