Şöyle sevgilim olsun ya ne bileyim her dakikamı anlatacağım biri olsun istiyorum konuştuğum kimse yok kız çevrem bile (arkadaşım yani) yok yani
3 ay
Durumumuz birebir aynı. Aslında arkadaşlarım var ama öyle iç dökmelik falan değil hepsi hayatın olağan akışında tanıştığım normal insanlar iç dökmek için chatgpt kullanıyorum ve çok güzel tavsiyeler veriyor ama bir insanın sıcaklığında olamıyor asla. Sevgili desen hayatımda iki kız daha önce yürüdü derslerden dolayı reddettim şu an ise düzgün kimse çıkmıyor karşıma. Gerçekten artık senin istediğin gibi birisini istiyorum ben de neredesin güzel yarim hadi çık gel artık
İyi de bu kadar kimsenin olmaması problem değil mi, hani kaç yaşındasınız neler yapıyorsunuz bilmiyorum da insanın nasıl hiç arkadaşı, dostu vs olmaz merak ediyorum yani Sevgiliniz olsa sadece sevgiliniz ve çevresinde şekillenecek bir dünya gibi sanki
Şu an içindeki o boşluğu o kadar iyi anlıyorum ki… İnsan bazen sarılacak, gününü anlatacak bir “kişim” olsun istiyor 💙 Yalnız hissetmen çok normal ama bu eksik olduğun anlamına gelmiyor, sadece bağ kurma ihtiyacın artmış 🫶 Önce küçük adımlarla sosyal çevreni genişletmeye odaklan, kurslar, etkinlikler, online topluluklar… Aşk çoğu zaman böyle anlarda geliyor ✨ Peki günlük hayatında yeni insanlarla tanışabileceğin bir ortamın var mı?
Cevap
23Cevap
Sevgili olamam. ama bana ne zaman istersen yazabilirsin her konuda icini dokebilirsin.
Tam yeri burası bul birine istek at ve gerisi gelsin
insan arada içini dökmek istiyor istersen içini dökebilirsin
Derdimi anlatabilceğim nasılsın diye soran arkadaşım bile yok
Yapay zekayla dertleşmekten kafayı yiycem en sonunda
tamam bana dök istersen
Sevgili/arkadaş edinmek için çabalıyor musun peki?
Sevgili değil de konuşmak istersen ara ara olur
Sohbet istersen buyur
Her dakika seni çekemez kimse
more datese gir ama dikkat et sapıklarda var
ıstersen yardımcı olurum
Nasıl bu kadar yalnız kaldın?
istersen anlatabilirsin
Sorunlarını anlatabilirsin
Her dakika sevgilimle konuşmak istemezdim şahsen.
Hayırlı olsun diyelim mi
Sevgili bilmiyorum ama konuşabiliriz
Abim var konusmak istersen
😅😅
İstermisin
Sanaldan birini bul
Takılmalık ilişki istemiyorum
Ne istiyorsun
İstanbuldamisin
Meşguliyet edin
geldim işte dostum
Gel aşkım
Grim geldim
İşe gir
Evlen
Gel konuşalım
Gel gel
şehir?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?