Çok yalnızım, sevgilim ve konuşabileceğim birini istiyorum, ne yapmalıyım?

Şöyle sevgilim olsun ya ne bileyim her dakikamı anlatacağım biri olsun istiyorum konuştuğum kimse yok kız çevrem bile (arkadaşım yani) yok yani
Çok yalnızım, sevgilim ve konuşabileceğim birini istiyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla