Çok yalnızım konuşacak kimsem yok ne yapmalıyım?

Telefonum da sms internet dakika herşey var ama konuşacak hiç kimsem yok derdimi anlatacak bazen çok bunalıyorum çok canım sıkılıyor :( yalnış anlamayın tanışmak amaçlı vs yazmıyorum sadece bu durumda ne yapabilirim bunalıma giriyorum
Çok yalnızım konuşacak kimsem yok ne yapmalıyım?
Cevapla