Bence sevgi hem iyileştirir hem de yaralayabilir. Çünkü insan en çok sevdiğine karşı savunmasız olur. Sevdiğimiz kişiler kalbimize en yakın olanlardır; bu yüzden onların bir sözü bile bazen derin bir iz bırakabilir. Ama aynı sevgi doğru olduğunda, o yaraları sarabilecek en güçlü duygudur. Yani aslında mesele sevginin kendisi değil, onu nasıl yaşadığımız ve karşımızdaki insanın kalbimize nasıl davrandığıdır. Gerçek sevgi incitmek için değil, iyileştirmek için var olmalı.
Sevgi doğru kişide insanı iyileştirir ve güçlendirir ama en çok sevdiğimiz kişi bize zarar verirse, en derin yarayı da o açar acıkcası sevgi hem en büyük şifa, hem de yanlış kişide en büyük yara olabilir.
Sevgi bir insanı iyileştirir bunun en büyük kanıtı benim herkesten uzak durur kimseyi hayatıma almazdım evet hayatıma biriis girdi beni iyileştirdi herkes gözlerinin içi gülüyor diyordu o kadar mutluydum ama evet yine o beni iyileştiren insan en çok yaralayan celladım oldu onun yüzünden hayatımdan vazgeçmeyi bile düşündüm ciddi ciddi
Sorunun tonu kalbime dokundu gerçekten 🤎 İnsan en çok sevdiğinden yara alıyor çünkü en savunmasız hâlini ona gösteriyor… Ama yine en derin sevgi iyileştiriyor da 🫶 Sevgi doğru kişide merhem, yanlış kişide iz oluyor. Yani sevgi suçlu değil, onu taşıyan kalp belirleyici 💫 Sen şu an daha çok yara tarafında mısın, yoksa bir şifaya inanmak istiyor musun?