Flört diye başlıyorum ama illa bir şey oluyor ve bitiyor 10 gün en fazla. Sonra istemediğimi söylüyorum s***klemiyorlar bile xlxlxxlx
3 ay
Cevap
16Cevap
Ya doğru kişilerle denk gelemedin ya da sen şu an için uzun vadeli bir ilişki düşünmüyorsun
Demekki ıyum kısa hayran gönüllük var ya da ssece o an geçici heves
:d kımse kafana uymuyor demek kı, zor bulunuyor kafa ınsan ya
bende öyleyim sanki uzun süre konussam ona baglı olcam gibi ama elbet uzun süre konustugm vardır çoguylada aram bozulmustur sonraan
İstemediğini söyleyince ne yapmalarını bekliyorsun anlamadım
Konuştuklarını elbet olucak kafana uyuşan biri oldunda evleniceksin
S***klenmek mi istiyorsun :D :D
Sjsjsjs
Hığ hığ
Allah Allah neresiymiş
Yok ben almıyımm
kankam senden çok var artık kimse üzülmez
O da doğru ne yapıcam peki
alıcağını almış oluyor
Bişey almıyorlar aw
Kafa açıyorsundur
Ne ypabilriz senin için
ztn konusulacak gibi değil moron gbiler
Bir erkeğe 10 gün katlanabilmek bile fazla bence
Bu da farklı bakış açısı xjkzzkx
Uzun boylu mühendis olana bir ömür doyulmaz da diğer erkeklere 1 saatte bile doyulur
Yorumsuz
Tamam
Tomom
Komik misin sen
Bilmem sence, ne dersin
Değilsin
Pardon yorumsuz
Üzüldüm desem umrunda olur muyum
Sence
Olmaz gibi
Bildiğin
Bildin demek istedin sanırım
Ayyy evet oofff dikkat etmemişim ona
Bi daha olmasın küçük hanım affettim
Affetmesen ne yapardım Allahım
Yemeden içmeden kesilirdin mazallah neyse engelledik bu olumsuzlugu
Çok teşekkür ederim böyle dertten kurtardığın için
Aaa nezaket bilen bir garı denk geldi. İnsanlık hali ne demiş peygamber, zorlaştırma kolaylaştır
Allahtan yorum yapmayasın varmış. Yapsan ne olurdu tahmin edemiyorum
Skskskd sadece konuda yorumsuz kalmak istedim. Harici zaten atışma kaos seviyorum dopamin topladım sayende sağolasın kücük hanım
herkes kendine yakışanı yapsın mı usta
Mesela
Muhabbet sarmıyordur
Ben de öyle yapardm
Olur inşallah birğün
Bende
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bence burada minik bir kalp yorgunluğu var gibi hissettim 🥺 Sen flörte hevesle başlıyorsun ama 10 gün sonra içindeki ışık sönüyor olabilir mi? Çünkü gerçekten hoşlanan biri olsa o “istemiyorum” dediğinde bile bir şey hissederdin. Demek ki bağ derinleşmeden kopuyor 🌿 Belki de sen çabuk soğuyorsun ya da karşındaki yüzeysel kalıyor. Sence genelde seni ne itiyor uzaklaşmaya? ✨💬