Muhabbet başka yere kayıyor daha yeni tanışıyoruz ve ben ters yapınca konuşma hep kesiliyor neden böyleler?
3 ay
Adamın sana yaklaşmak istediği konu belli sen orada mesafe koyarsanız o da kolay lokmalara doğru yola çıkar bu Şaşmaz güzel işte adam olana denk geldiğini anlaman için iyi yöntem insandan bol hiçbir şey yok bu şekilde devam
Aynı yaşlardayız ve aynı durumu yaşıyoruz şu an. Çok üzüldüm ben diğer herkes seviliyor değer görüyor bi ben mi layık değilim diye düşünüyordum artık. Senin de ne kadar üzüldüğünü tahmin ediyorum. Birgün inşallah öyle biri çıkar ki karşına seni kendine bebek gibi hissettirir. Ben bu şekilde yaklaşan herkesi engelledim. Bi kişi hariç aklım hala onda umarım yanlış yapmam…
Kaliteli kız görünce kaldıramıyorlar işte herkes kendi dengini arıyor. Böyleleri için kıl kıpırdatmaya değmez zaten bırak uğruna böyle basit şeyleri geriye atıp seni önemseyecek birisi girsin hayatına
Cok zor cogu aynı gunumuz cagında
Biliyorum adam olanı bulmak zor da karşıda da adam gibi biri olmadıktan sonra ilişki olmasa da olur bence. Bu yüzden hiç sevgilim olmadı
En ıyısı bu nesilde cok cok az var artık adam dedıgımız kısıler
Cogu kullanmak amaçlı konusuyor
Tavrını baştan belli etmen güzel bir şey en azından zaman kaybetmiyorsun. Böyleleri uzak olsun
Evett oyle bı terslıyorumkı sonuna kadar hakedıyolar
Burada aslında şu var canım 💔 Sen daha yeni tanışma sürecindesin ve karşı taraf sınır testliyor olabilir. Muhabbeti başka yere çekerek niyetini ölçüyor, sen ters yapınca da emek vermek yerine geri çekiliyor. Çünkü bazı erkekler kolay ilerlemeyen şeye sabır göstermiyor 🙃 Ama bu senin yanlış olduğun anlamına gelmez. Sınır koyman çok sağlıklı 💗 Sence gerçekten seni tanımak isteyen biri böyle davranır mı?
Cevap
12Cevap
Onu hayatında istemediği için, bu kadar basit.
Ne güzel işte, kendini koruyorsun. Senin sıradan biri olmadığını anlayanlar çekip gidiyorlar. Ki onların amacının aşk olmadığını anlıyorsun
Hepmı onlara denk gelırum 1 tanesi kalıp sevgısını göstermedi
Umarım cıkar inancım azalıyor cıkıcsgına dair
Evet hep sukredıyorum ama bır yanım buruk neden dersen yanı acık giyinen bırı degılım o vıbe vermıyorum yınede oyle yaklaşmaları garıp gelıyo
Çünkü seninle amacı belaltı olduğu için. Bir kaybın yok inşallah dengine denk gelirsin sen kendini koru
Insallah sanmıyorum ama
Amaç en baştan beri o zaten yani tanışmak falan bahane
senden bi 4 milyar tane daha olduğundan olmasın?
Çünkü sevdiğin zaman kadının başka erkeğe geçeceğini bilir. Hep öyle olue
Ne diyeyim bilemedim ki gerçekten haklısın ama bu konuda.
zaten göze alacağı kıza direk atağını yapar bunda şaşıracak bir şey yok
Çünkü muhabbet başka yere kayınca Sen de ters konuşunca seni kullanamayacaklarını anlıyorlar ve defolu gidiyorlar
Hakkım haram zıkkım olsun surunurler ınsallah
Sürünürler sürünürler bu tipler elinde sonunda öyle birileri hayatlarına girer ki süründürür hepsini
Insallah ahım buyuk ramazan ayında
Emin ol çıkar. Hayır anlamadığım şu öyle bir zamandayız ki insanlar ortayı bir laf atıyorlar karşı tarafı kullanamayacaklarını anladıkları anda bir bahaneye sığınıp ortamdan kaçıyorlar. Sonra o kişi ne düşünür üzülür mü kırılır mı asla umurlarında bile olmuyor
Evet oyle gercekten tamda bunu yapıyorlar
Zaten böyle tipler hayatında olmasın bence çıkarcı ne istediğini bilmeyen karşı tarafı kullanmaktan başka bir düşüncesi olmayan aşağılık insanlar
Evet haklısın
O yüzden dediğim gibi sana üzülme böyleleri için değmez. İnan bir gün gerçekten seni sen olduğun için sevecek değer verecek birisi karşına çıkacaktır
Insallah nasio aslında vardı bırı ama aılem ıstemedı cocugun elinde dovmr vardı dıye kocaman
Hayırlısı nasıp
Ailen seni koruma istatisiyle bunu yapmış olabilir Ama hani bu birazcık önyargıya giriyor. Şu da var ki çok büyük dövmesi olan insanlarda çoğu zaman sıkıntı oluyor. Peki sen daha iyi bilirsin nasıl biriydi sana karşı
Bana karsı ıyıdı o konuda sıkıntı yoktu dövmesi sadece sıkıntıydı oda yaşayıp buyudugu semtten dolayı
Ailemde ıstemedı bende zorlamadım ıstemıyosa vardır bıldıklerı
Ailenin istemediği evliliklerde genelde sıkıntı çıkabiliyor bence iyi etmişsin hani bu konuda hiç riske girmeye de gerek yok. Çünkü ailenin bir istemediği biriyle birlikte olduğun zaman mutsuz olduğun zaman bu sefer de geriye dönüşü zor oluyor değil mi
Evet evet cok haklısın
Ama dogru kısı gercekten zor
Yanı bu devırde artık salıcam Allah karsıma cıkarsın kalbım boyle cok kırılıyo
Yok yok O konuda zaten sonuna kadar haklısın gerçekten iyi insan çok zor karşıdaki insanın duygusunu düşünen sevgisini düşünen ona değer veren insan sayısı o kadar az ki. İnan benim için de öyle ben de artık saldım dedim Ne olacaksa olsun artık
Evet haklısın en ıyısı salmak basıt seyı bıle beceremeyen ınsanlar aslında gulunc bı durumda karaktersiz cok
Aynen öyle kendilerini çok akıllı sanıyorlar ama ne kadar aşağılık olduklarının farkında bile değiller.
Uzun vadede bir birliktelik düşünmüyordur
Seninle mi uğralacak. Dünyada senin yaşıtın 1 milyar tane kız var
Amacı seni kullanmak duygusal birşeyi yok
Onlar yuzunden mahvoldum mental olarak
Saflık degılkı ben kendımı kullandırtmadım sonucta
Ama ınsan dogru kısıyı bulamadığı zaman yzuluyor
değer vermiyodur
Değiliz*
Nereye kayıyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?