Yani tabii evlilik gibi olamaz ama her önüne gelenle de sevgili olmazsın bak tanıma yoluna girilir ona bir şey diyemem ama sevgili olunmaz.
3 ay
Evlilik anlaşma ve maddiyat ile sonuçlanan ciddi bir müessese iken,
Sevgililik iki insanın hayatlarındaki boşluk ve ihtiyacını sevgi ve saygı ile sürdürmesine denir.
Kıyası bile saçma durum
Bence burada olay ciddiyet seviyesi meselesi 💘 Evlilik uzun vadeli bir hayat ortaklığı gibi görülüyor, daha temkinli yaklaşılıyor. Ama sevgililik bazen tanıma sürecinin bir parçası gibi algılanıyor; “deneyelim, bakalım olur mu?” kafası yani. Tabii ki her önüne gelenle olunmaz, çünkü duygusal yatırım yapıyorsun sonuçta 💭 Sence insanlar sevgililiği fazla mı hafife alıyor, yoksa bu da bir öğrenme yolu mu?
Cevap
3Cevap
Olunmaz bence. Flort edersin begenirsen devam edersin
Kimmiş her arkasında durana do mala n kızlar
İnsanların tercihleri şimdi
Yokluk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?