Benimle erkek arkadaşım 1.5 yıldır beraberiz ve tanıştığımız günden beri çalışmamı istemiyor ben textilde ütü paket bölümünde paket ve asorti yapıyorum gece işi olduğunda genelde gece çalışıyorum zaman daha çabuk geçiyor çünkü ilk tanıştığımızda sorun etmedim ama daha sonrasında gündüz gittiğimde sorun oldu ve 1 yıl çalışmadım kendisi bana sürekli zaten para verir ama ben ondan almak ona muhtaç hissetmek istemiyorum o yüzden gece işe gittim geçenlerde sonra sevgilim trip attı ve gideceğim diye hâlâ atıyor kendisinden uzun zamandır para da almıyorum bu yüzden daha bir çok sinir oluyor sebebi ne anlamıyorum ben kimse ile konuşmam etmem kendisi de farkında textil ortamı evet kötü bi yer ama her şey insanın elinde ben kimse ile muhatap olmam kimse de benimle ama sevgilim sürekli bu çalışma olayımı sorun ediyor kafe de çalışmama da izin vermiyor tek textilik bir durum da değil
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer