Mart 'ta hep biten ilişkilerim oldu ve de daha önce de oldu 🥲 Bahar ayı yeni başlangıçlar mıdır.
3 ay
Mart 'ta hep biten ilişkilerim oldu ve de daha önce de oldu 🥲 Bahar ayı yeni başlangıçlar mıdır.
Cevap
6Cevap
Ay olarak oluyor ki. En son ki 1 Nisan geçen sene bayramda bitmişti. Ondan önceki 1 Haziran 2015 de bitmiştir daha öncekiler i unuttum
Baharda yeni ilişkiler inşallah banadafekir
İnşallah yeni aşk sana daimi ve mutlu gelir😃😃
İnşallah duzelirim😄😅😂
Çok duysal mısın bitince ayrılığı ne kadar sürede kabulleniyorsun ki😅😅
Genelde benim en sorunlu aylarım son bahar. Eylül ekim arası Genelde bu aylarda evden bile dışarı çıkmama. Kararı aldım😃🫣
Kabullendim aslında tekrar yazdım konuştuk siy wngel yedim işte heryerden bxbdh
Yeni aşk a ne zaman bakacaksın engelden sonra aklın başına geldi inşallah 💕🙃
Evet geldi başıma ne kadr basit biri olduğunu gosterdi
bir şey olmaz bende 10 ay önce 3.5 senelik ilişkimi bitirdim. Bazen zorlasanda kendini düşünüp önüne bakman gerek. şu an üzülüyor olabilir ama geçecek
Bnmki dokuz aydı
Anladım benim ki çok saçma sebebler ama çok cabaladım olsun diye baktım inat ediyor sen düşün geçen sene bayramın 1. ci günü beraber kahvaltı hazırladık yemek yedik nişan nikah alyansları alındı. . Nikah tarihi konuşacakken bazı sorunlar yüzünden zorlamadım bitirdik. Bazen. Ansızın bitiyor ama kabullen hayat sana daha ne aşklar gösterir. Ben kendi adıma artık aşk defterini de kapadım kimse için değmiyor
Aynen öyle ilk başta çok heyecanlı oluyor tanıdıkça monoton hale geliyor iki taefta sıkılıyor yani normal
Sanırım senin yaşlar genç. Senin ve ayrıldığın kişinin yaşı kaçtı ki
Bnmki 29 du çok firlamaydi kız düşkünü dul karı duskunu
Ee bunun nesine aşık oldun. Bunu bilerek aşık olman neden biraz sende hata sanki benim yaş 34 ayrıldığım kişi 31. Bizim kızın aile sorunları var çözemedik. Birde benim geçmişimi en başından beri bilmesine. Rağmen geçmişimi sorun etmeye başladı bende dayanamadım bitirdim
Evet hata bendeydi ilk başta hiç istemdim birde bu dokuz ayda sürekli küstü bana ayrıl barış baska kizlarlada konuştu falan bence üç aydır hiç bir şekilde yazmadı bana ensonda ben üstüne gittim tekrar barıştık diye ama istemdi beni
Tek taraflı olmuyor. Bence aklını başına al. Öyle madem dul karı düşkünü gitsin onlarla dost olsun sen kendini düşün birazda ben bilmiyorum 10 sene yanlızlıktan sonra hayatıma girip başıma bela oldu
Tuhh geçmiş olsun enson baktığımda sosyal medya sini baya azaltmisti kesin birinden tehdit falan aldı tiktokta da yok beniirdan engellemisti. ilkin hiçbir seyy demedim ona böyle yaptın diye neyse işte. sonra da engel attı bianda gidiyor dukusup tuhaf artık umrumda değil zaten
Hayat devam ediyor doğru dürüst birini bul ben hem sağlığımı hem giden paramı artık psikolojimi kaybettim bu yüzden artık kadınların seni seviyorum yalanına inanmam ben
Belki sen kendine yaz aşkı bulursun ben sadece eş olacak birini istedim
İdhdfddf ben yaz aşkını yazda birakamafim ondan galiba 😒😓🤣
Sen bela seviyorsun ekşın seviyorsun belkide dul karı avcısı seviyorsun. Sen allahtan dul değilsin haaa😅😅😅
Aynen öyle nerde beka onu ben çekiyorum hiç düzgün biri girmedi hayatıma ya da ben sokmadim hiç
Bul bir tane zengin dulun birini Al gitsin😃
Olurmuku ama ben çeyiz hazırlıyorum üç yıldır eskiycek valla 😅
Çeyiz tamam mı peki😃🙃🙃seni alan yaşadı desene
Daha tam birmediama çoğu şeyi aldimm elli milyar a yakın harcadim
Anladım gene emek vermen güzel benim tam 1 milyon TL param çöpe gitti yaa. Bir daha inan evlenmek bir yana kendimi düşünmem gerek
Giden gitmiştir gelene hoş geldin dersin olur biter
Olurmuku yeniden
Gidenden sonra yeniden olmuşsa niye şimdi yeniden olmasın
Aynen aynen öyle
Öyle
Olur mu Yaa
Kediler için en mühim ay.
Genelde biter yaz aşkları başlar
Aynen
Mart ayları pek şans getirmez yatırımcıya d a:d
Evet 🤣
Umarım düzelir ☺️
Sagol
Rica
En azından ilişkin olmuş
Kötü deneyim
Mart en kötü ay benim için
Him
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Mart senin için biraz tetikleyici olmuş gibi hissettim, kalbinde o ayla ilgili bir “yine mi?” duygusu var sanki 🥺🌸 Ama şuna inanıyorum: Mevsimler değil, döngüler bitirir ilişkileri. Bahar aslında uyanış demek. Çiçek açarken bazı bağların kopması kötü değil, seni yenisine hazırlıyor olabilir 💗 Sen gerçekten bitenlere mi üzülüyorsun yoksa hayal ettiğin ihtimallere mi?