Aşk İlişkileri konusunda 8,9b cevap paylaştı. Tek başına bundan soğumak bana normal gelmez ama mesele sadece arabayla bir yere bırakmamak da olmayabilir. Eğer bu durum sürekli oluyorsa, seni önemsemiyormuş gibi hissettiriyorsa, ihtiyaç anında yanında durmuyorsa ya da hep üşenen, hep seni ikinci plana atan bir tavra dönüşüyorsa insan tabii ki soğur. Evlilikte her isteği anında yapmak zorunda olmak yok ama eşinin rahatını, güvenliğini ve ihtiyacını tamamen umursamamak da normal değil. Bazen sorun araba değil, o davranışın insana hissettirdiği değersizlik oluyor.
12 Yorumla- 3 ay
Sen de her yerden cıkıyon😄
Soran3 ayMesele araba değil ayrilmayan zaman kesinlikle👌
En İyi Cevaplar
Araba senin altınlarınla alınmışsa ve buna rağmen en temel ihtiyacında bile eşinden destek göremiyorsan ortada ciddi bir bencillik var demekki. evlilik bi yol arkadaşlığı ve hayatı kolaylaştırmak yerine zorlaştıran bir tavır sevginin eksikliğini hissettirir. senin her sorunu kendi başına çözmen harika ama hayat müşterekse o direksiyonun başında bir yabancı varmış gibi hissetmek seni soğutmakta çok haklı çıkarır. empati kuramayan hemcinslerine hiç bakma sen çünkü kendi hakkını savunmak kapris değil karakter meselesidir. sonuna kadar haklısın.
42 Yorumla
Soran3 ay👏👌
- Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı.
3 ayNormal değil soğur insan elin karısı olsa götürür ama iş kendi karısına gelince yapmaz. Bu tür eekekler bana babamı hatırlatıyor
22 Yorumla- 3 ay
Araba senin altınların ile alındıysa araba senindir
- 3 ay
Çünkü erkekler saltanat gibi babasının ahlakını kendisine yerleştiriyor kız çocuklarına üzüntü birakiyor
3 ayşartlara göre değişir. o gün ne var gibi değişkenlere göre değişebilir... Eşim kendini sevdiriyor mu yoksa kör topal ilerliyen bir evlilik mi. Genelde götürme yanlısı olurum ama dediğim şartları biraz sağlamalı. En azından kavga edip barışabiliyor olmalıyız.
12 Yorumla
Soran3 ayMesele o evet sevgisi yok yeterli seven adam neler yapıyor neler
- 3 ay
Kadın bu sevgiyi yok eder. Sonra seven her şeyi yapar derler. Yok ettin? Şimdi de seven her şeyi yapar diyorsun ama sen kendin yok ettin ve o gelmiyicek kolay kolay. Kadınların sistemi sevgiyi kaldırmaz çok. Bir erkeğin korkulu rüyası evli olduğu kadına fazla sevgi vermektir. Sevgilisi olsa bitti by dersin de eş olduğun kadına bu şansın yok işte. Gerçek insan kadındır... Sevmeyince sev diyen... sevince de sev dedikte öp demedik derler... Basit çözümü var.
Buzda araba sürmek gibi olucaksın canın nasıl istiyosa öyle davranıcaksın bir iyi bir kötü... Bu sayede yokluğunu çekmiyicek hiç bir şeyin 😄😐
Yapay Zeka Cevapladı
Bu biraz kırıcı bir durum olabilir, dürüst olayım 💔 Eğer sen önem veriyorsan ve o sürekli “götürmem” modundaysa insan ister istemez değersiz hissedebilir. Evlilikte her şey normalleştirilmemeli bence. Bazen yorgun olabilir, canı istemeyebilir tamam… ama sürekli ilgisizlik varsa orada iletişim konuşulmalı 🚗✨ Sen bunu kırgınlık olarak içinde mi tutuyorsun yoksa açıkça dile getirdin mi?
10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
71Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 7,1b cevap paylaştı.
3 ayMerhaba,
Eşin çalışıyorsa izin günü olabilir. Harici götürmek zorunda değildir. Müsait zaman ise götürmüyor ise bu hoş değil..221 Yorumla- 3 ay
Valla kardeşim hiç anlamıyorum. Akıl sır erdiremiyorum. Devir çok kötü. Dizi filmler etkiliyor. Sosyal medya da gördüğü her şeyi gerçek sanıp özeniyorlar..
Evlilik oyuncak gibi bir şey oldu...
Eskiden az çok güven vardı inanç vardı şimdi zerresi yok. 😅 - 3 ay
Amin inşaAllah kardeşim. 🌸
Bakacağım sorularına. 🌸
Oha yani yuh 😅bende şey gördüm işte eşime yemek yapsam hizmetçi mı olurum arkadaşlarım hizmetçimisin sen diye sorular gördüm 😂kafa bir milyon 😂 deliriyorum ben sjsjdjd - 3 ay
@Kauren kadın senin hizmetcin mi tanı ki tabağını mutfağa gotureceksin
- 3 ay
Ev geçindirmek erkeğin vazifesidir. Ev işleri de kadının vazifesidir.
Kadını eve prenses almıyoruz. Sultan almıyoruz. Tabağı da erkek kendisi kaldıracaksa kadına gerek yok. 😅
Şahsi fikrimdir.
Bir bardak su getirmeyecekse eşim ya da küllük. 😅
Sektör olup gitsin anasını satiym. 😅
Kendi kendime hallederim daha iyi😅 - 3 ay
Tamam kadında çalışıyor sen kadının isteklerini alamayacaksan zirlama ayrıca kadın senin kölen değildir evlilik erkeğe yarıyor kadına zarar
- 3 ay
Ben kız arkadaşlarımın her isteğini aldım ve yaptım. 😅
Ayrıca çok sofra kurdum kahvaltı yemek hazırladım. O otururken masa da 😅
Hatta odadan mutfağa ben taşıdım. 😅
Ayaklarını da yıkarım aşkımın. 😅
Köle ile alakası yok. Ben zırlamam. 😅
Kadının çalışması daha iyi olabilir. Birlikten kuvvet doğar. 🌸
- 3 ay
Prenses erkek seni
- 3 ay
Erkeğin eve selam ve güler yüzle girmesi sünnettir.
Erkeğin hanımına çokça seni seviyorum demesi sünnettir.
Erkeğin hanımına çokça sabırlı olması sünnettir.
Erkeğin hanımına elleri ile yedirmesi sünnettir...
Sizin en hayırlılarınız hanımlarına karşı en iyi davrananlarınızdır. Hadis-i şerif. 😅
Dersimi aldım eskisi gibi değilim. 😅
Ama bir zamanlar öyleydim. 😅 - 3 ay
@Հայերեն_և_քրդերեն erkek de sizin atmiz nedir bacım oyle hep atm gibi kullanacaksanız hizmetci olmayi da kabul edeceksiniz
- 3 ay
@Kauren atmniz değil*
- 3 ay
Atmniz degil diyecektim yanlıs yere de etiket attım simdi 🤣 kb
- 3 ay
@Հայերեն_և_քրդերեն yani hem kadın calışmayacak ama ev isini de evi gecindirmeyi yıkmanızla beraber bi de ev isini de yıkmayı planlıyosanız asıl siz erkegi hizmetci olarak kullanıyosunuz demektir
- 3 ay
@SoaringDragon erkek başımızın tacıdır ev işi yapan erkek gonlumuzun kralidir
- 3 ay
@Հայերեն_և_քրդերեն tek hakkettigimiz sıfat gonlunuzun kralı olması oylemi peki hangi kralıymış bu antreyle mutfak arasinda biten baskenti bulasik makinesi olan tek resmi marsı da viledanin vıjt vıjt sesi olan o mesur mutfaki amire kralligi falan mi ya da copleri dokmezsen surgun edilirsin yasasinin geçtigi tek yetkisinin kumandayi 5 dk tutmak oldugu o gizli derebeylik falan mi erkegi surundurmekten vazgecin artık mademki hizmetci degilsiniz o zmn erkekler gibi çalışıp ortaklaşa yapınki sizinde bi kıymetiniz arttsın kadınlar hizmetci degilse erkek de atm degil ama bircogunuz erkegin parasına el suruyo ve bunu marifetmis gibi sayiyosunuz o zmnda kadınlara hizmet etmemizi de tepki göstermeyin
- 3 ay
@SoaringDragon paralı erkek hoştur gerisi boştur
- 3 ay
@Հայերեն_և_քրդերեն itaat eden ve erkegin sozunu sorgusuz sualsiz dinleyen kadın da hoştur gerisi bostur
- 3 ay
@Հայերեն_և_քրդերեն yani hizmetci 🤣
3 ayNedenini araştırmak daha önemli birlikte belirlediğiniz bir tarihte götürebilir tabi.
Ama durduk yere bizi ya da beni suraya görürsene gibi bir cümle kurup bir saat içinde tekrarlamak hos olmaz. Önce konuşulur şurayı gezmek istiyorum. Uygun bir zaman plan yapalimmi diye konuşur anlasirsiniz ve gidersiniz.
Eğer soğuyorsan böyle şeylerden bence ayrıl.10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı. Ben götürmemesi ile değil neden gotürmediğini düşünürüm önce atıyorum mesela işe araç ile gitmesi gerekiyordur saatler uygun olmuyordur vs belki tolere edilebilir ama bu bir gerekcesiz alıskanlık ve tavir ise saçma bir bahanesi varsa bir sorundur. Evlilikte normal bir sey değil
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 515 cevap paylaştı. İnsan bazen küçük bir isteğin bile görülmemesinden soğuyabiliyor çünkü mesele yol değil, sevdiğin kişinin seni önemseyip önemsemediğini hissetmek oluyor.
11 Yorumla
Soran3 ayKesinlikle
- Aşk İlişkileri konusunda 8,4b cevap paylaştı.
s 3 ayBekarken babam istediğim her yere götürürdü, evliyim eşim şehirdışındayken babam hala götürür. Eşim de bir zahmet evlendiyse hayat standartımı düşürmesin
524 Yorumla- 3 ay
Babanla evlen
- 3 ay
@Aquapark94 bence de
- 3 ay
Bunlar işlerine geldiği gibi konuşur. Ben evlenmeden önce evde 5-6 çeşit yemek olur her yer mis kokardı şimdi benim standartım ne oldu
- 3 ay
Ananla evlen der şimdi 😄😄
- 3 ay
@Aquapark94 evlenmeyi bırak, bu yaşıma kadar bir yerde oturmadım doğru düzgün biriyle
- 3 ay
Standartın düşer iki seks yapcam diye salla evlenme
- 3 ay
Ahahaha olm babamdan bile daha iyi biriyle evliyim. Kendi beceriksizliğinizi başkasına yormayın akdkskd senin karın sana yemek sunmuyorsa senin yanlış tercihin. Mesleğim de var çalışıyorum da eşimin önüne de yemeği koyuyorum. İki sevişeceksiniz diye saçma insanlarla evlenip millete sallamayın az ötede ağlayın hadi bakalım
- 3 ay
Eşim de babam da hatta kayınpederim bile el üstünde tutar. Hadi onu geçtim eşimin amcaları dahi aynıdır. Bir şey isteyim anında yaparlar🙃 ben de saygıda kusur etmem ne isterlerse yaparım elimden geldiğince. Siz mi çok vasatsınız yoksa benim çevremdeki erkekler mi harikalar bilemedim
- 3 ay
Ha evet bu arada ananızla evlenin
- 3 ay
Aynen canısı
- 3 ay
Evli barklı olup siteye çıplak foto koyan birisin sonuçta. İnan acıdım eşine yazık
- 3 ay
Canısı git ailendeki erkeklerle ilgilen yazma
- 3 ay
Açıkçası vasat olduğumu düşünmüyorum ancak ihaleyi en vasat halimle açıyorum.
İlk buluşmaya otobüsle gidiyorum mesela...
Mobil şubeden kartımı iptal ediyorum pos hata versin diye... - 3 ay
Sen niye atladın yorumuma ağlayacaksan? Akdkakdks kendi vasıfsızlığın yüzüne vuruldu haklısın sen de. Ağlayacaksan oynama, her yoruma da atlama canın acıyacaksa
- 3 ay
İlk buluşmaya otobüsle gitmekte sorun yok. Ancak evlendiğinde araban varsa eşin sürünmesin yani bi zahmet.
- 3 ay
Ben babamdan araba istediğim zaman "çalış al ben ne yapabilirim? " derdi.
O da çalışsın alsın. Benimle evlenmesi direkt mal varlığıma ortak olması anlamına gelmiyor ki...
Medeni kanunda bile evlendikten sonra edinilen mallar ortaktır deniyor - 3 ay
Yani bu kafayla zaten bir yuva kuramazsınız kusura bakmayın. Evlenirken ne ben ne eşim mal derdine düşmedik. Çalıştık çabaladık evimizi de aldık çok şükür. Yuva kurmayı ticari faliyet olarak düşünen biri zaten evlenmemeli, kadın olsun erkek olsun
- 3 ay
Çok şükür babamdan da öyle bir söz duymadım eşimin ailesinden de.
- 3 ay
Ticari faaliyet ile ne ilgisi var...
Her bireyin hesabı farklıdır, ailenin bütçesi farklıdır.
Ne kazanıyorsak ikimizin dediğinizde siz 90k eşiniz 50k almıl olsa yine de kabul eder miydiniz?
Bu sefer de benden geçiniyor diyen tipler türüyor - 3 ay
Herkesin hesabı farklıysa o zaten aile olmaz, hiçbir birikim de yapılmaz. Annem de babamdan fazla kazanıyordu ve hsapları ortaktı, eşimin ailesi de aynı. Ben de eşimden fazla kazanıyorum ve yine hesaplarımız ayrı değil. Dediğim gibi evlilik zaten size uygun değil çok belli
- 3 ay
Herkes kendi hesabına çalışacaksa bekar kalsın ne gerek var ki
- 3 ay
Benim için evlilik birlikte yaşamanın meşru hali..
Yani hem dini hem de sosyal olarak kadını korumak için evlenirdim. Yoksa fiil olarak aynı:
Aynı çatıyo paylaşıyorsun - 3 ay
Arkadaşlar çok bildirim geliyor yetmez mi herkes mutlu mesut yaşasın
- 3 ay
Herkese mutluluklar
Aşk İlişkileri konusunda 939 cevap paylaştı. yahu adamın canı istemeyebilir ya da başka bi işi olabilir vs vs adam senin özel şoförün değil ki.
14 Yorumla
Soran3 ayO araba benimde altinlarimla alındı o zaman bende altınları vermek zorunda değilsin beyefendi çok bencil bir yaklasim
Soran3 ayArabayı dahi kullanmamı istemiyor anlamadan yorum yapmayin
3 aySebebini öğrenmeye çalışırım. Mantıklıysa anlayışla karşılarım ama yok sadece bahaneyse ve tembellik yapiyorsa ozaman soğurum
40 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.
3 ayBoştaysa ve sürünmeme şahit olup da bunun için hiçbir şey yapmıyorsa bu benim yanlış eş seçimimin bir sonucudur. Tabii bunun altında "ehliyet al artık yetti sana şoförlük yaptığım" mesajı da yatıyor olabilir.
20 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 564 cevap paylaştı. Siz de soğumak için bahane arayın durun. Her istediğinde ver o zaman uçakla da bırakır.
12 Yorumla
Soran3 ayHer şeyi kendi çözen bir bayanım kırk yılda bir şey rica ettim ilgisi yok cinsiyetci bir yorum
Gizli Üye(36-45)3 ayGitmek istediğiniz yere gitmenizi istemiyorsa, bu gayet normal hakkıdır. Ama öyle bir problem yok ve arabanız varken toplu taşıma ile gitmenizi istiyorsa erkek değil
12 Yorumla
Soran3 ayEğitime gidecektim..
Cevap sahibi3 ayNormal bir şey. Kusura bakmayın ama eşinizin yaptığı çok ayıp bir şey. Bende eşime araç aldım, bazen kendine güvenmeyip binmiyor. O gibi durumlarda gidip geleceği yerlere ben alıp bırakıyorum. Bende yurtdışında filan olursam ve araba kullanmak istemezse, o zaman mecbur taksi kullanıyor
- Aşk İlişkileri konusunda 670 cevap paylaştı.
3 ayBizim orada kadına çok değer verilir O yüzden bırakmama şansı yok
13 Yorumla
Soran3 aySizin oralar nere?
- 3 ay
Boş ver be ablacığım Ne yapacaksın sen enişteyi yontmaya baksana
- 3 ay
İşte bu " Yontma" düsturu yüzünden ilk görüşmeye otobüs ile gidiyorum
- Aşk İlişkileri konusunda 850 cevap paylaştı.
3 ayAdamı taksi gibi kullandıysan. Bıkmıştır belki
14 Yorumla
Soran3 ayHiç tarzım değil ilk kez rica ettim
- 3 ay
O zaman eşin ayıp etmiş
Soran3 ayCok gezen bı bayan değilim eğitime gidecektim
- 3 ay
O zaman gitmni istemiyor bunu da sana diyemedi
- Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı.
3 ayGitmek istediğin yere
Gitmek istediğin zamana
Ve o an ne yaptığına bağlı biraz.
Ama müsaitken imkanı varken götürmüyorsa
Senin yorulma ın çok önemsemiyor demektir21 Yorumla- 3 ay
Kaç yaşındasın
Aşk İlişkileri konusunda 978 cevap paylaştı. 120 gram'dan sonraki altınlarmıydı arabaya verdiklerin. Şaka bir yana araba kimin olursa olsun, ÇOK acil bir işi olmadığı sürece mutlaka götürmeli.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı. Hani müthiş yorgun olur, müthiş hasta olur vs anlarım. O zamanlarda istemem bile ondan. Fakat her defasında bunu yapıyor ve yapınca da sokranıyor ise sıkıntı çıkar
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 501 cevap paylaştı.
3 ayKendim giderim eşimin götürmesine gerek yok ha araba kullanmayı bilmiyor olsaydım ve eğer o yere çok gitmek istiyor olsaydım toplu taşıma kullanırdım
10 Yorumla
3 ayHasta olsam veya arabayı muayeneye vermiş olsam vb beni kendi arabasıyla götürmek istemeyen eş beni üzerdi. Trip atmazdım tabi ama onun hanesine eksi puan olarsk aklımda kalırdı mutlaka.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,5b cevap paylaştı.
3 ayBen kadindan bu beklentiye girmem de
Ben onu arabamla onun istediği yere götürmeye mecburum ya tartismaya kapalı benim için
Nereye istese götürürüm
Ben varken taksiye mi binsin10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 3,9b cevap paylaştı.
3 ayElimizin altında araba varken beni otobüslerde ziyan ediyorsa ve bu süregelen bir durumsa arıza çıkarırım net
20 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 828 cevap paylaştı. Götürmek istediği yere demeyelim de götürmesini istemese de götürmeli bence.
Adam olan adam eşini başının üstünde taşımalı20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,7b cevap paylaştı.
3 ayHer türlü bırakması lazım müsaitse , bırakmak değil işin bitene kadar da beklemeli
22 Yorumla- 3 ay
Hep böylesiydi zaman içerisinde değişti mi?
- 3 ay
Kadın kadını çekemiyor zaten
- Aşk İlişkileri konusunda 4,6b cevap paylaştı.
3 ayBence soğumak yerine anlık kırgınlık olmalı. Çünkü soğumak boşanmaya doğru götüren bir şey. Bu tarz durumlar sürekli oluyorsa ve düzeltilmiyorsa belki de boşansalar daha iyi olur. Çünkü her şey ufak ufak başlıyor.
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 10,6b cevap paylaştı.
3 ayİmkanı var ise götürsün tabii.. Ya s arabayı bana bıraksın kendi toplu taşıma ile gitsin.. O da güzel bi seçim
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 6,3b cevap paylaştı.
3 ayErkek adam kadınına değer veren adam götürür asla kadınını tek göndermez ben kadın olsam soğurum
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 3,5b cevap paylaştı. bence böyle bir şeyi eşin yapmak istemesi required değil ama araba varsa ve eşin seni götürmeyi reddediyorsa bu bir problem olabilir.
10 Yorumla
3 ayBelki acil işi vardı belli mi olur?
Bazen evlilikte bazı şeyleri görmemek lazım sen niyetini biliyorsan10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 863 cevap paylaştı. Eşim nakliye sefercisi mi? Bir yere gitmek istiyorsam kendi imkanlarımla giderim. Eşimi yormak istemem
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)3 ayBunu senin istemen değil onun teklif ediyor olması lazım insan eşini yalnız başına bir yere göndermeye korkar çekinir tedirgin olur eşiniz fazla rahat ve size çok değer verdiğini önemsediğini sanmıyorum ne yazık ki
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)3 ayo götürmezse götürecek başkası çıkar sonra çok üzülür
13 Yorumla
Cevap sahibi3 aysadece bir yerden bir yere götürme konusunda değil, boşluklaranı doldurma konusunda da yeterli olduğunu düşünmüyorum
Soran3 ayAnnesinde kalıyor ev düzen yok çaya gelmek istedi yorgun. oluyorum. erken yatıyorum dedim gıcıklık olsun😬
Cevap sahibi3 ayyani zor bir hayatın var diyebiliriz
Aşk İlişkileri konusunda 995 cevap paylaştı. Eşim benim başımın tacıdır.. nereye isterse götürürüm.
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.
3 ayDeğil elbette, boş olup götürmezse ben de sorun çıkarırım
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 301 cevap paylaştı.
3 ayNormal değil tabiki kimin ne olduğunu bilmediğim bu dünyada eşimi her yere sadece ben götürürüm
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 13,1b cevap paylaştı. Ben onu gittiği yere götürüyorsam o da beni gittiğim yere götürsün bir zahmet 😅
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 603 cevap paylaştı. Müsait bir zamanda çalışmıyorsa ve gidilecek noktaya ulaşım yoksa götürmesi gerek
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı.
3 ayEhliyetim vardır kendim giderim ama genel olarak soğurum
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı.
3 ayO senden vazgeçmiş. Kaldı ki anahtarı alıp senin gitmen gerekirdi
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı.
3 ayEvet soğurum ve o yüzden 10 yıldır kimseyle görüşmüyorum
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 616 cevap paylaştı.
3 ayErkeklerin bazen aksi huyları olabiliyor ve aksilik yapabiliyorlar maalesef ama bu durum normal
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)3 ayBende hep kendim gitmek isterim geze geze veya arkadaşlarımla herhangi bir yere benimde peşimi eşim bırakmaz paranı veriyorsa tadını çıkar bence napcan kız gez kendin gelmezse gelmesin daha iyi
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 528 cevap paylaştı. Arabası varsa neden götürmüyor? Ben götürüyorum nereye isterse
11 Yorumla
Gizli Üye(30-35)3 ayİmkanı varsa götürmesini isterim ama yoksa çokta sorun yapmam sadece güvenlik sorunum varsa taksi ile gidiyorsam plaka ve canlı konum atarım
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)3 ayOlabilir bazen bizde gidelim diyoruz kalabalık park yeri bulamam diyor ama beraber gidicegimiz için arabayı uzağa bırakıyoruz yürüyoruz
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)3 ayBana şoförlük yapmayacaksa niye evleniyorum ki?
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)3 ayİnsan eşi için bile birşeyler katlanmayacaksa neye evet der mesela 🤷♂️
10 YorumlaEşiniz çok ayıp etmiş. Ama maalesef bir hödüğe denk gelince eğer ki ekonomik özgürlüğün de yoksa çek babam çek Allah yardımcınız olsun 🤲
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 667 cevap paylaştı.
3 ayEhliyet alıp arabaya senin geçmenin vakti gelmiş
22 Yorumla
Soran3 ayEhliyet var arabayı da paylasmiyor
- 3 ay
Agiriligni yk herşeye he deme sertligni koy ortaya bazıları bundaan anlio
3 ayOhoooooooo evlilikte senin - benim olayı varsa geçmiş olsun. Evlilik sen - ben değil biz olayıdır.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı. Bahanesi ne ve bahanesi yeterli mi.
12 Yorumla
Soran3 ayPark yeri bulamam bahanesi
Yani yorgun vs değilse neden götürmüyor diye tartışırdım karısıysam o gün bir rahatsızlığı ve işi olmayıp götürmüyorsa sıkıntı çıkarırım yani
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.
3 ayGötürmeme sebebi ne peki
12 Yorumla
Soran3 ayPark yeri bulamam
- 3 ay
Seni bırakıp geri dönseymiş peki ya da daha uzak bir yere park etseymiş
3 aySoğumam kendim arabama binip istediğim yere giderim😁
20 Yorumla
Gizli Üye(36-45)3 ayNereye mesela
İşi gücü müsait mi götürmek için13 Yorumla
Soran3 ayEğitim vardı orada park yeri bulamam dedi
Soran3 ayDişkapi Ankara
Cevap sahibi3 ayOlabilir bunlar büyütme
Aşk İlişkileri konusunda 4b cevap paylaştı. Bunu yapan kişi Eş değildir!
20 YorumlaÜşengeç insanı sevmem ya.
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 653 cevap paylaştı.
3 ayÖyle bir eş mi olur ya
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 604 cevap paylaştı.
3 ayben sogumam ama eşimde böyle bişe yapmaz
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 7,4b cevap paylaştı. Normal değil eşini istediğin yere götürürsün
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 9,4b cevap paylaştı.
3 ayEğer işi yoksa götürmesi gerekir.
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 973 cevap paylaştı. Çok acil bir şey yoksa olmaz olamaaz
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 972 cevap paylaştı.
3 aySoğurum ama ehliyetim var ona mı kaldım 😡
10 Yorumla - Devamını Gör (66)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer