Erkekler neden romantik ve duygusal konularda bu kadar kaba ve dalga geçer gibi davranıyor?

Bir kız “geceleri uyumadan önce kafamda sahte senaryo kuran sadece ben miyim yoksa başka yapan var mı” diye soru sormuştu, kızlar kibarca evet ya da hayır derken erkekler mal mısın, o ne öyle, hayır biz başımızı koyduğumuz gibi sabaha kadar osura osura uyuyoruz gibi yorumlar yapmıştı, yani hep böyle romantik, şiirsel şeylerin içine etme modundalar

Erkekler neden romantik ve duygusal konularda bu kadar kaba ve dalga geçer gibi davranıyor?
Cevapla