Bekar arkadaşlar neden evlenmiyorsunuz, evliliğe karşı mısınız yoksa hazır hissetmiyor musunuz?

Soruyu "Neden Evlenmiyorsunuz" diye sordum. Ancak yapay zeka soruma müdahale ettiği için istemediğim halde bu şekilde sormak durumunda kaldım.

Bekar arkadaşlar, bu soru size, neden evlenmiyorsunuz? Gerekçelerinizi özgürce, çekinmeden dile getirin.

Güncellemeler
3 ay
Benim için asıl konu ise evlenilebilecek tarzda geçimli kadın bulmanın zor olması.
Bekar arkadaşlar neden evlenmiyorsunuz, evliliğe karşı mısınız yoksa hazır hissetmiyor musunuz?
Cevapla