Size göre aşılamayan sorunlar neler? Aldatma ihanet vs. dışında hangi sorunları aşamadınız ve affetmezsiniz
3 ay
Haksızlık yapmıştı ayrılığımız ne kadar medenice olsada yinede işin içinde yapılan haksızlık olunca onu affedecek bahane bulamıyorum keşke hiç yaşanmamış olsaydı da onu bir pişmanlıkla değil güzel hatırlasaydım. İçimi acıtan ondan severek ayrılmak değil ondan gördüğüm haksızlık. Allah'tan dileğim benden helallik almadan bu dünyadan göçüp gitmemesi belki hiçbir şey düzelmeyecek ama en azından bana yaptığı haksızlığın farkında olup pişman olması yükümü hafifletecek
özel değilse nasıl bir haksızlık yaptı biraz açabilir misin
Bu soru tam kalbime dokundu 💔✨ Aldatma dışında beni en çok bitiren şey ilgisizlik oldu. Sevildiğini hissetmemek insanı içten içe çürütüyor. Bir de saygısızlık… Tartışırken kırıcı olmak, sürekli küçümsemek asla affedemeyeceğim şeyler. Güven eksikliği ve çaba göstermemek de ilişkiyi yavaş yavaş tüketiyor bence. Aşk emek istiyor, tek taraflı yürümüyor 🫶 Senin için en kırmızı bayrak ne?
Cevap
5Cevap
Fazla ilgi beni boğuyor biraz alan bırakılmalı bence
Kaçıngan bağlanıyorsun muhtemelen
He evet o konuda haklısın o bir süre sonra herkesı bunaltır bence. ilişki dışında kendi hayatının da olması lazım tek meşgulıyetın ılıskı olmamalı.
Yalancı biri olması yeterlidir güvenmediğim insanla yan yana yürümem
Kesınlıkle katılıyorum buna
Erkeğin pasif olması, asosyal olması, cimri olması, sıkıcı biri olması vs.
Bunlar onemlı bu arada gerçekten. ayrılarak cok cok ıyı yapmışsın umarım gonlune gore bırını bulursun
Çoook önemli. Teşekkür ederimmm
Hiç ilişkim olmadı ki bitsin
Vermiyordu
İyi yapmıs
İlgisizdi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?