17 saat once yazdığıma bakmadı
Gece bizi ayarlayan arkadası ile konustum
Beni haklı buldu ilk defa
Biz ayrıydık tekrar barıştık ilk başlarda çok güzel ilerliyordu
Sonra bir şeyler olmaya başladı hep ben konu açmaya çalışıp aramaya başladım ama o 1 haftadır değişik davranıyor. Aramalarını açıyor ama uykum geldi deyip 10 dakika da kapatıyor. Soğuk soğuk cevaplar veriyor herkes beni sevmediğinin farkında ama ben kendime yediremedim kendisi de biraz soğuk biri olduğu için kendiliğinden öyledir diye düşünmüştüm. Buluştuğumuzda hep buluşalım, sen okula gitme ortak bi yerde buluşalım haftaiçi diyordu. Bu haftaiçi cuma günü gitmeyip istediğin yerde buluşalım bugün dedim. Annemler kızar izin vermezler dedi ama arkadaşları çağırınca gayet izin alıyordu. Bugün de hep ben yazdım hiç mesajıma bakmadı, üst üste yazınca baktı
Arayayım mı artık dedim, noldu dedim hiç bir şey olmadı, her gün konuşmak zorunda mıyız istemiyorum dedi.
Ben de o zaman sen istediğin zaman yazarsın ararsın dedim bir daha da mesajıma bakmadı
Ben onu çok seviyorum hiç ayrılmak istemiyorum
Sürekli sürekli yazarak adamı daralmışsin, bırak biraz seni özlesin ne bu böyle sürekli yazayım konuşayım, kendini hatırlatmana gerek yok, soğuk yapısının sebebi senin üstüne çok gitmen , ben olsam ben de sıkılırım yani , bırak adam biraz nefes alsın. Ve tabiki arkadaşlariyla takılacak bütün hayatı sen değilsin sonuçta
Benginnni kalbini buradan hissediyorum resmen… 💔 Sen çabalarken onun geri çekilmesi insanın içine oturur, kabul ediyorum. “Her gün konuşmak zorunda değiliz” cümlesi normal gibi dursa da, davranışlarıyla birleşince uzaklaşma sinyali veriyor olabilir. Özellikle sen yazmadan yazmaması ve arkadaşlarına vakit ayırıp sana ayırmaması düşündürücü… 😔 Aşk emek ister, tek taraflı yorulmamalısın. Sence gerçekten seni isteyen biri böyle hissettirir mi? 💭💕
Cevap
2Cevap
Üstüne düşersen daha da uzaklaşır kaldı ki zaten ilgiside yok gibi
Seni anlıyorum ama böylede daha çok üzüleceksin
o seninle değil ki zaten
Yol vermelisin
İstediğini alamamış
O zaman daha çocuk 😂 büyütürsün işte ne güzel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?