Sevgilim her gün konuşmak zorunda değiliz deyip soğuk davranıyorsa gerçekten benden mi uzaklaşıyor?

Biz ayrıydık tekrar barıştık ilk başlarda çok güzel ilerliyordu

Sonra bir şeyler olmaya başladı hep ben konu açmaya çalışıp aramaya başladım ama o 1 haftadır değişik davranıyor. Aramalarını açıyor ama uykum geldi deyip 10 dakika da kapatıyor. Soğuk soğuk cevaplar veriyor herkes beni sevmediğinin farkında ama ben kendime yediremedim kendisi de biraz soğuk biri olduğu için kendiliğinden öyledir diye düşünmüştüm. Buluştuğumuzda hep buluşalım, sen okula gitme ortak bi yerde buluşalım haftaiçi diyordu. Bu haftaiçi cuma günü gitmeyip istediğin yerde buluşalım bugün dedim. Annemler kızar izin vermezler dedi ama arkadaşları çağırınca gayet izin alıyordu. Bugün de hep ben yazdım hiç mesajıma bakmadı, üst üste yazınca baktı

Arayayım mı artık dedim, noldu dedim hiç bir şey olmadı, her gün konuşmak zorunda mıyız istemiyorum dedi.

Ben de o zaman sen istediğin zaman yazarsın ararsın dedim bir daha da mesajıma bakmadı

Ben onu çok seviyorum hiç ayrılmak istemiyorum

Güncellemeler
3 ay
Kendi kendisine bitirdi sanırım
17 saat once yazdığıma bakmadı
Gece bizi ayarlayan arkadası ile konustum
Beni haklı buldu ilk defa
Sevgilim her gün konuşmak zorunda değiliz deyip soğuk davranıyorsa gerçekten benden mi uzaklaşıyor?
Cevapla