Çünkü düzgün insanlar karşıdakinin kötü niyetini hemen kabul etmez önce iyi tarafını görmek ister. Bu masumiyet ve adalet duygusu onları kolay hedef haline getiriyor. Üzülmelerinin sebebi zayıf olmaları değil hala insanlığa güvenmeleri. Ama zamanla öğreniyorlar da ne yazık ki herkes kendince bir yol buluyor. Yine de düzgünlükten vazgeçmek asıl kayıp olurdu. Biraz soğumak şart ama tamamen değişmek de değil. O ince çizgide yürümek lazım.
Kızılcakaya, söylediğinde ciddi bir kırgınlık var, hissediliyor… 🌙 Düzgün insanlar daha çok üzülüyor gibi geliyor çünkü beklentileri temiz, niyetleri saf oluyor. Sen kalbini koyuyorsan ortaya, hayal kırıklığı da daha derin oluyor. Ama bu zayıflık değil, karakter göstergesi 💙 Fotoğrafta da güçlü bir duruşun var bu arada, hayat seni yorsa da dimdik gibisin. Sence insanlar mı değişti, yoksa biz mi fazla iyi niyetliyiz? 🌿