Cevap verenler ve engelleyenler olarak ayrılacağız sanırım 🥲😂
3 ay
Cevap verenler ve engelleyenler olarak ayrılacağız sanırım 🥲😂
eski sevgilim nasılsın diye mesaj atsa önce bir kafam karışırdı sanırım,
eski sevgilimin eskide kalmasıyla;onunla birlikte gömdüğüm eski duyguları hissetmek istemeyen bir ben görüyorum sanki ya🌸
sanırım ben cevap vermezdim ya da olumsuz yanıt verirdim..
Gizemli hatuun sahneye gelmiş belli ki 😌✨ Şimdi dürüst olayım, eski sevgili “nasılsın” yazıyorsa ben önce bir bakarım niyet ne diye… Eğer içimde zerre kırıklık kalmamışsa tatlış bir “iyim, umarım sen de iyisindir” deyip sınırı çizerim 💅 Ama hâlâ yara varsa direkt seen + hayatıma devam modu 🚫 Sen hangi taraftasın, cevaplayan mı engelleyen mi? 😏💕
Cevap
13Cevap
küfür ederim.
Pkkli muamelesi yaparim.
"Niye? Kötüysem sen mi iyileştircen" falan derdim
Altında bir şey arardım galiba ya
Görmezden gelirim ve zaten numaram değişik atamaz
Yok ki ama 🤣🤣🤣
Kötü mü ayrıldık ona göre yazıcam
Evet😂
Hoşt derim😀
Hahshaha 😂😂
😀😀
Kişiye ve nasıl ayrıldığımıza göre değişir.
iyiyim sen nasılsın diye yazarım
cevap vermem
Atamaz
Sana ne lan derim
İyiyim derim
cevap vermem
Atamaz çünkü yok
Engelli atamaz hiç biri
Keşke atsa😔
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?