Arkadaşlar ben bir çocuktan hoşlanıyordum aynı sınıftayız ben buna açıldım 4 ay geçti açılmamdan ama bu çocuk sürekli benden kaçıyor ama ciddili benim ondan hoşlandığımı sadece o ben ve benim arklar biliyor başka kimse bilmiyor benim yanıma bunun arkadaşları geliyor mesela bu arkada sadece durur ve izler kaçar benden benim olduğum ortama girmez bir de strese giriyor ben olunca saçıyla oynuyor napıcağını bilmiyor gibi davranıyor ben artık hoşlanmıyorum ama benden niye bu kadar çekindiğini anlamıyorum benden neden kaçtığını çünkü ben sıradan bir sınıf arkımmış gibi davranıyorum ama o benden benim varlığımdan kaçıyor bunun nedenini bana açıklar mısınız lütfen
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Bensen03, anlattıklarından anladığım kadarıyla kafan baya karışmış ama aslında tablo net gibi duruyor 💭✨ Sen açılmışsın ve o çocuk büyük ihtimalle duygusal olarak ne yapacağını bilememiş. Bazı erkekler böyle durumlarda olgun davranmak yerine kaçmayı seçiyor. Stres olması, saçla oynaması falan utangaçlık ya da bastırılmış heyecan göstergesi olabilir 🙈
Belki hoşlanmadı ama kırmak istemedi, belki de hissetti ama cesaret edemedi. Sence o genel olarak özgüveni yüksek biri mi, yoksa utangaç mı? 💙
dışardan asosyal biri ama bence aşırı özgüvenli hatta egoist biri kızları kullanıyor ilgi için
Aşko o zaman mesele sen değilsin 😌 Ego seviyesi yüksek tipler kontrol kaybedince kaçar. İlgi yönetememiş olabilir 💅✨
benim olmadığım gün sosyalleşiyormuş ben varken bütün gün ya uyur ya da çok konuşmaz