Hoşlandığım çocuk benden neden bu kadar kaçıyor ve stres oluyor, sebebi ne olabilir?

Arkadaşlar ben bir çocuktan hoşlanıyordum aynı sınıftayız ben buna açıldım 4 ay geçti açılmamdan ama bu çocuk sürekli benden kaçıyor ama ciddili benim ondan hoşlandığımı sadece o ben ve benim arklar biliyor başka kimse bilmiyor benim yanıma bunun arkadaşları geliyor mesela bu arkada sadece durur ve izler kaçar benden benim olduğum ortama girmez bir de strese giriyor ben olunca saçıyla oynuyor napıcağını bilmiyor gibi davranıyor ben artık hoşlanmıyorum ama benden niye bu kadar çekindiğini anlamıyorum benden neden kaçtığını çünkü ben sıradan bir sınıf arkımmış gibi davranıyorum ama o benden benim varlığımdan kaçıyor bunun nedenini bana açıklar mısınız lütfen

Hoşlandığım çocuk benden neden bu kadar kaçıyor ve stres oluyor, sebebi ne olabilir?
Cevapla