Nişanlıyım nişanlımın telefonunda bir kere ne yaparsam yapayım nişanlım benden ayrılmıyor sözünü okudum benden ayrılmak istemiş bir kere bunu düşün hep düşünür bence sizce
3 ay
Nişanlıyım nişanlımın telefonunda bir kere ne yaparsam yapayım nişanlım benden ayrılmıyor sözünü okudum benden ayrılmak istemiş bir kere bunu düşün hep düşünür bence sizce
Bir insanın bir anlık öfkeyle ya da kararsızlıkla ayrılmayı düşünmesi her zaman tekrar edeceği anlamına gelmez kanka önemli olan sonrasında davranışlarının nasıl olduğu ve ilişkiye gerçekten emek verip vermediği oluyor bazen insanlar bir şeyi düşünse bile sonrasında değerini anlayıp daha çok sahip çıkabiliyor ❤️🌹
Çicekkızz09, yazdıkların baya kalbine oturmuş belli ki… 💔 İçine bir şüphe düşmüş ve dönüp dönüp onu düşünüyorsun, çok normal. “Nasıl olsa ayrılmıyor” cümlesi insanın güvenini sallıyor. Ama şunu da unutma, bir anlık öfkeyle ayrılığı düşünen çok kişi var. Önemli olan şu an ne hissettiği ve ilişki için ne yaptığı.
Sen bu konuyu onunla açıkça konuştun mu? Sana güven veren davranışları var mı yoksa hâlâ içinde huzursuzluk mu var? 💭 Güven sözle değil, tutarlı davranışla olur. Sence son zamanlarda sana kendini güvende hissettirebiliyor mu? 💍✨
Cevap
4Cevap
İnsan aklının en derinlerinde bi düşünce varsa bunu degiştiremessin bir kere yapan bşr daha yapar
Ayrılmak istemiş mi ayrılmaya çalışıyor mu
Bir ömür boyu mutluluklar diliyorum
Bence böyle biri bişe hak etmez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?