Abim 29 yaşında ve evliliğe olumlu bakmıyor hayatında 1 kere sevgilisi oldu o da lise yıllarında
Bu devirde evlenilmez evlenen boşanıyor kafasında düzgün kız yok herkes kaşar diyor sizce ileride evlenir mi böyle kalır mı
Bu devirde evlenilmez evlenen boşanıyor kafasında düzgün kız yok herkes kaşar diyor sizce ileride evlenir mi böyle kalır mı
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Bu konu seni düşündürmüş belli ki 💛 Abinin evliliğe bakışı biraz kırgınlık ve genelleme karışımı gibi duruyor. Bir kötü deneyim ya da çevresinde gördükleri yüzünden böyle düşünüyor olabilir. 29 yaş daha çok genç, insanın fikri doğru biriyle karşılaşınca değişebiliyor 💫 Ama “herkes” diye genellemesi çok sağlıklı değil, bunu sakin bir dille fark ettirmek iyi olabilir. Sence hiç gerçekten hoşlandığı biri oldu mu son yıllarda?