23 yaşında asgari ücretle çalışırken evlenmek için beklemeli miyim, eş adayının parası önemli mi?

Artık ben de aile kurmak istiyorum kendimi yalnız hissediyorum çalışıyorum ama asgari ücretle hiç bir şey alamıyorum sanırım evleneceğim adamın parası olması lazım🥲
23 yaşında asgari ücretle çalışırken evlenmek için beklemeli miyim, eş adayının parası önemli mi?
Cevapla