Artık ben de aile kurmak istiyorum kendimi yalnız hissediyorum çalışıyorum ama asgari ücretle hiç bir şey alamıyorum sanırım evleneceğim adamın parası olması lazım🥲
3 ay
Çimovomo sadece erkeklerden cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Evleneceğin kişinin geliri en azından iyi olmalı ya da mesleği iyi olmalı. İlla zengin aramak değil maksadın anlıyorum seni ama geliri iyi olmasına dikkat edersen rahat edersin
O da çalıssın sende çalı öyle olmaz mı? İlla beleşten mi geçinmek lazım :9 Bu hayat görüşüyle sıkıntı yaşama olasılığın yüksek.
Karşına kalbini nasıl da birisi çıkarsa hiç bekleme ponçik evlen Yalnızlık Allah'a mahsus
ikinizde çalışırsanız rahat edersiniz öyle hemen yatmaya kalkışmayın. çocukta yapmayın 5 sene falan. aceleniz olmasın. her şey para.
Bence beklemelisin ilerde maddi sorunlar daha ileriye gidebiliyor para önemli defil diyorlar ama günümüzde ne yazikki önemli
Sanırım değil olmak zorunda
zengin bürünü bul bekle
Davul bile dengi dengine bahtın açık olsun
İki asgari ücret iyi olur
Herkes çalışacak
Paraya bu kadar tapmayın
İyidr dugunu tek sen yapmicanku
Hamilelik halini merak ediyor musun
Bu devirde evlilik mi kaldı mk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?