Ben ekildim ve 3 gündür ne mesajlarına ne de aramalarına cevap vermiyorum bilmiyorum cevap vermediğim için ne düşünüyor ama eken kendisi yani hem de üşendim diyerek ekti
3 ay
Ben olsam peşinden koşmazdım. Üşendim diyerek ekmek, karşı tarafı hafife almak gibi duruyor ve bu da insanın hevesini direkt kırıyor. Üç gün cevap vermemen de gayet anlaşılır. Çünkü bazen mesele gelmemesi değil, seni ne kadar ciddiye aldığıdır.
Valla haklısın bence o benim ondan vazgeçemeyeceğimi düşündü çünkü bazen diyordu beni sevdiğini biliyorum filan diye ama şu an numarasını da silmiş bulundum anlamıştır da resmim filan gidince ama umursar mı bilmiyorum ya da tamamen vazgeçip başkalarına yönelir mi ya da zaten hayatında başkaları da vardı ben bilmiyordum
Çok saygısızca ve olgunluktan çok uzak bir tutum sergilemiş. Onun umrunda olsaydın zaten böyle davranmazdı bence aksine kendi buluşmak için can atardı. Bu duruma göz yummaman senin yararına olur. Ayrılıp engelleyerek hayatından çıkarman daha doğru böyle birini özellikle de kendine olan saygından. Haketmiyor belli ki sevgiyi ve ilişkinin sorumluluklarını kaldırabilecek biri değil demek ki. Sana bu durumdan sonra yazma nedeni de büyük ihtimalle ne yaparsam yapayım beni affeder düşüncesi.
Ben olsam kısa ve net bir şekilde hissettiğimi söylerdim. “Beni üşendim diyerek ekmen hoşuma gitmedi, o yüzden biraz geri çekildim.” gibi bir mesaj yazardım. Çünkü sessiz kalınca karşı taraf bazen neden kırıldığını anlamayabiliyor. Eğer gerçekten özür diler ve telafi etmeye çalışırsa konuşulabilir, ama aynı şeyi tekrar yapıyorsa bu biraz saygı meselesi olur.
En iyisini yapıyorsun ve hata edipte cevap verme, özür dilerse ve gerekli bahanesi varsa bile af etme, buluşmaya gelemeyeceğini daha önce haber vermesi iyi olurdu,
ya başkasıyla buluştu işi bitirdi ya da yine başka birisi diyecem çünkü bu gibilerin bu şekil yapmasına başka şey düşünülmüyor
Peki numarasını silsem mi sence ya da silsem farkedip tepki verir mi yoksa vazmıgeçer benden
Numarasını sil ve hiç ilgilenme, sildiğini fark etse bile haklı bir yönü yok neyin tepkisini verecek, vaz geçse anlarsın sana değer vermemiş, eğerki fark ederse senin onu istiyor arzuluyorsun seni peşinden koşturur yani istediğini yapar düşünür nasıl olsa beni seviyor vaz geçmez diye falan, o yüzden erkeklere olduğundan fazla değer verme, kendini ağırdan alki kolay biri olmadığını anlayıp seni kaybetme korkusu olsun
Sildim ve geri eklemeyeceğim de bilmiyorum hakkımda ne düşünür sildm diye ya tamamen vazgeçer ya da üstüme düşer bilmiyorum ama sevseydi illaki üstüme düşerdi değil mi bir kere arayıp özür bile dilemedi
Ya bırak hakkında ne düşünüyorse düşünsün takma bir yerine üsteleme artık, dünyada tek erkek o değil, sana değer verene değer ver sev öylelerine değil sil kafandan artık, elbette arayıp özür dilerdi, ondan daha önemlisi bulaşmadan önce arayıp derdi bir sebepten dolayı görüşmeye gelemeyecem falan derdi, o kesin başka biriyle kontakta görüşüyor o yüzden seni arayıp sormuyordur
Valla haklısın bence o benim ondan vazgeçemeyeceğimi düşündü çünkü bazen diyordu beni sevdiğini biliyorum filan diye ama şu an numarasını da silmiş bulundum anlamıştır da resmim filan gidince ama umursar mı bilmiyorum ya da tamamen vazgeçip başkalarına yönelir mi ya da zaten hayatında başkaları da vardı ben bilmiyordum
Canım senin kırılman o kadar normal ki… Üşendim diyerek ekmek ne demek ya? İnsan sevdiğine üşenir mi? 😅 Sen şu an cevap vermeyerek aslında “beni böyle hafife alamazsın” mesajı veriyorsun ve bu çok anlaşılır. Ama üç gün yeterli bence, daha uzarsa iletişim gurur savaşına döner. Net bir şekilde kırıldığını söyleyip topu ona at derim. Sence gerçekten pişman gibi mi, yoksa hâlâ rahat mı davranıyor? 💭💕
Cevap
67Cevap
Ekti dediğin kesin durum farklıdır. Gelmekten vazgeçmiştir sen de bunu ekti olarak burada sorup kendini haklı çıkarmaya çalışıyorsundur. Siz kadınlar yok musunuz hayatınız yalan. İftira, dedikoduda va üstünüze yok. Bir de ondan dinleyelim bakalım ne diyor
Bak bilmiyorsun daha önce de sinemaya gidecektik sonra arkadaşlarımla plan yaptım dedi buluşacağımız gün hep defalarca aynı şeyi yaşadım en son hayal kırıklığım çok büyük oldu üşendim ve vazgeçtim dedi sadece sonrasında arayıp başka gün buluşuruz bile demedi ya telefonunda daha önce başka kızla resmini gördüm onu bile inkar etti ablamdı dedi her şeyini gizli tuttu hep
Canım sen mi ayrılırsın yoksa biz mi ayıralım? Buluşmaya üşenip ekmek saygısızlık ve aslında seni ne kadar öncelik gördüğünü göstermiş oldu. Önemsiyorsa gelip açıklama yapar ve telafi eder. Yapmazsa da senin geri çekilmen doğru bir duruş olur. Çünkü insanın değeri biraz da neyi tolere etmediğiyle anlaşılır.
Bir süre daha nesaj atma mesela 2 hafta falan daha sonra hala mesaj atıyorsa ya kaç gündür mesajlarını görüyorum ama cevap yazmaya üşendim bir ara döneceğim sana yaz sonra üç dört gün daha mesaj atma sonra bir anda ay unuttum seni ya çok işim vardı yaz ve sonra devam et bunun için ilişkini bitirme trip at sadecee böyle bir süre.
Valla akşam numarasını sildim büyük ihtimal Whatsap a baktığında resmimi görmeyince anlayacak sildiğimi ne düşünür ne düşünmez bilmiyorum belki de tamamen umudu kesip başkalarına da yönelebilir ya da zaten hayatında başkası vardır da ben bilmiyorumdur
ibo, dan "At Gitsin" adli parcayi dinle Sana buyuk moral olacaktir. " At gitsin At gitsin. Eskimisse. At gitsin. Yaramazsa. At gitsin." directly devam ediyor. Onu birakman icin moral olacaktir.
Bu ilişkide hep değersiz mi hissediyorsun kendini? Belki de gerçekten çok geçerli bir sebebi vardır. Bazen de insanların neyi neden yaptığına bakmak lazım. Keyfe kederse haklısın tabii de çok da yormamak net olmak lazım al karşına konuş bence
Ya bu soruyu sorman bile saçma her şey ortada zaten Üşendim demiş açılımı ( seni önemsemiyorum, sevmiyorum, başkası çağırdı ona gitim...) sende burada hâla akıl almaya çalışıyorsun engelle gitsin aq zaten önemsemiyo! Hikayen şöyle devam edecek
Yalvaracak barışcak seninle sonra her şey iyi giderken bunun daha beterini yaşatacak
Ve üzülen sen olacaksın erkekler sevmediği kadına bile yalvarırım, döner nedenini bilmiyorum ama öyleler yol yakından çek git
Peki numarasını silsem mi sence ya da silsem farkedip tepki verir mi yoksa vazmıgeçer benden
Bacım sil sen ister farketsin ister etmesin ki illa fatkeder de valla erkek mi yok ya boş ver bunu bununla devam edersen gene üzülecen ve o gün benim bu laflarımı hatırla başakada bişey demiyorum
Haklısn ama insan 9-10 ayını verince bi anda unutamıyor :(
Sildim numarasını da
Aşk yok bence,0. Ayrılık çanları çalıyor. Bari bi bahane bulsaymis, üşendim denir mi? Acil ayrıl, seni kaybetmekten hiç korkmuyor.. 😂
Peki numarasını silsem mi sence ya da silsem farkedip tepki verir mi yoksa vazmıgeçer benden
Ay direk ayrıl. Numarasını silsen fark edeceğini sanmıyorum. Farketse tabi ki tepki verir ama seni sevdiği anlamına gelmiyor
Oda onun çokta umrundaydı senin yazıp yazmaman başkasıyla konuşuyordur sen ister yaz ister yazma. d
Hala erkek arkadaşım diyebiliyor musun kendisine. d
Meali; Seni yeterince beğenip istemiyorum. 😊 Eğer gerçekten istese hiç uyumadan da gelirdi emin ol.
Daha öncesinde de tabi 2-3 ay öncesiydi sinemaya gidecektik filmi bile düşünmüştük sonra arkadaşlarımla plan yaptık canım dedi ekti bir keresinde de bana gelecekti yemek yaptım tatlı yaptım kendisine sonra yine ekti bu 3 ya da 4 oldu sanırım ekişi o zamanlar hep affettim küslük yapmadım ama şu an arayıp bi özür bile dilemiyor ya da şu gün buluşuruz bile demiyor sadece canım saçma Whatsap durumuma yorum yapmıştı 2 gün önce onu da görüldü yaptım cevap vermedim dün akşamda numarasını sildm büyük ihtimal anladı ya da anlayacaktır resmimin gittiğini görünce ne tepki verir bilmiyorum
Engelle geç sana değer ve önem vermeyen ile işin olmasın ilk kendi değerini bileceksin ki karşındaki insanda sana öyle davranabilsin böyle insanlara şans bile vermeyin bu gün etkenin yarın da aynısını yapmayacağının bir garantisi yok üstelik üşendim nedir ya?
bence sen de biraz daha beklersin, zaten eken o, seninkisi misillemekten öte bir şey değil, ne düşünüyor diye merak ediyorum dimi?
Peki numarasını silsem mi sence ya da silsem farkedip tepki verir mi yoksa vazmıgeçer benden
"Kusura bakma, ben de 3 gündür cevap vermeye biraz üşendim sanırım. Ama senin aksine ben bunu dürüstlükle söyleyeyim dedim." Yaz yolla
Adam buna en aşağlık sebep ile ekmiş , adamın zerre umrunda değil , büyük ihtimalle aşk sevgi vs bile hissetmiyor bu da kalkmış hala adamı düşünüyor …
Ben olsam hayatta aramam sormam 3 günü bırak 3 saat dahi gecse
Kendisi ekti beni şimdide gönlümü almak için uğraşmıyor bile geçen gün 2 defa durumuma yorum yaptı sadece
Hayır numarasını silmiştim geri ekledim dün sildiğimi anlamış heralde paylaştığım durumlara bile bakmıyor şu an yani diyorki sen silersen bende bakmam trip atmama fırsat bile tanımıyor
Seven erkek her türlü gelirdi. Bir erkek çabalamiyorsa sevmiyordur istemiyordur bu kadar net düz varlıklar yani.
Ayıp etmiş oda. Bir iki gün daha salla bakalım. bir ceza kes. fazla da uzatma.
Daha öncesinde de tabi 2-3 ay öncesiydi sinemaya gidecektik filmi bile düşünmüştük sonra arkadaşlarımla plan yaptık canım dedi ekti bir keresinde de bana gelecekti yemek yaptım tatlı yaptım kendisine sonra yine ekti bu 3 ya da 4 oldu sanırım ekişi o zamanlar hep affettim küslük yapmadım ama şu an arayıp bi özür bile dilemiyor ya da şu gün buluşuruz bile demiyor sadece canım saçma Whatsap durumuma yorum yapmıştı 2 gün önce onu da görüldü yaptım cevap vermedim dün akşamda numarasını sildm büyük ihtimal anladı ya da anlayacaktır resmimin gittiğini görünce ne tepki verir bilmiyorum
Dürüstlüğe yok mu puan? Yalan da atabilirdi. Veya acaba bunu ona gitmen için veya kendi uğraşmayıp senin ondan ayrılman için yapmış olabilir mi?
Siz karakterli durmazsınız. Durulmuyunca da aaaaaaa bana bunu yaptı. Karakterli durmak karşı tarafı da düşünmektir. böyle insanları kullanılıcak erkek olarak gördüğünüz için ektiğiniz zehir tohumları gotunuzde patlıyor.
Biri fena üzmüs ldlsxkskxjslxk
üzülen biri bunları anlıyamaz. Anlıyamadığı için üzerler devamlı 😉😗 Anladdın?
Sabır cidden. İnsanların meşguliyetinin olduğuna ne zaman saygı gösterceksiniz? Yine buluşursunuz nasılsa 🙄
Sohbetti tamamen keserim ama senin yelkenlerini suya inecek gibi
NUmarasını sildim akşam farketti mi ya da farkederse tepki verir mi bilmiyorum
Üç gün ne ya o ilişki bitmiş gelmedi mi kapına özür dilemeye falan
Yok ya nerde
Hak etmiş de sanki cevap vermek için can atıyor gibisin
Hayır o günden sonra ben kendisine bu kaçıncı ekişin bir daha sana görüşelim buluşalım demem dedim bana dediki soğutma kendinden kurban olurum dedi sonrada ben bir daha konuşmayalım dedim gene başladı peki dedi 3 gündür de mesaj atıyor ama cevap vermiyorum o da paylaştığım durumlara atıyor mesaj yani hiç gönlümü almaya çalışma özür dileme filan yok çaba yok yani çocukta
Ne bulursunuz böyle kazmalarda bi bilsem belki de onlar gibi olmak lazım biz yanlış yapıyoruz
Üşenmiş hayır ne farkettim biliyor musun benimle ben kendi evime çağırdığım da geliyordu ama şu an annem yanımda benimle birikte kalıyor şu an zaten çağıramam ama dışarda buluşacağız diye plan yaptığımız da ekiyor ve bir gün öncesinde unutmadım buluşacağız deyip sonrasında üşendim demesi yani kırıcı olduğunu farkında değil mi anlamadım
Heee evde tabi fanfinifinfon var gelir tabi dışarıda o yok ya varya gerçekten üzüldüm şu an senin durumuna
Kopyala yapıştır yaptığını bilsem cevap vermezdim
Ne alakası var hayır okuyup yazıyorum okumadan yapmam
Zaten moralim bozuk ne yapacağımı bilmiyorum şu an mesajına filan dönmedim ama illa arayıp gönülde almıyor özür de dilemiyor canım sıkkın
Valla ne desek boş sen gönlümü alsın diye bekliyorsun ev boş olunca alır gönlünü merak etme adam seni sadece o iş için kullanıyor sende bundan gram rahatsız olmuyorsun
tamam da ben bakireyim ama sevişme oldu aramızda bunun için mi kullanıyor diyorsunuz iyide bana en son kendisi çok saf iyi niyetli kızsın dedi o zaman hiç mi bu durumdan rahatsız olmuyor günah kızı üzüyorum diye düşünmüyor mudur? ya da ben kendisine artık bana yazma arama bitti ben böyle ilgisiz değer vermeyen birini istemiyorum dediğim halde neden paylaştığım durumlara mesaj atıyor yani hala amacı ne
Hepsinin cevabı o olayı yaşayacağı bi kız olmanda kolaymı bu devirde sevilecek birini bulmak kolay mı
Sevişecek olacak
Ondan size bir fayda yok biran evvel yollarınızı ayrın
Fazla naz aşık usandirir. Neden yaptığının cevabıni üşenme olarak yazmışsın. Baştan bu şekilde gidiyorsanız ileride ekmelerin kümelerin yerini başka neler alır bilemiyorum. Allah gönlüne göre versin
Şimdi beni daha öncede ekmişti bu 3 veya 4 üncü ekişi ve her defasında bu şekilde saçma sapan bahanelerle ekildim
Üşenmek ne demek ya çok saygısızca.. Ne yapsan haklısın
Cevap verme bencede ama geçerli bir sebebi varsa da anlaşılı olmak lazım diye düşünüyorum.
Küsmek yerine ona kaba yanıt vermiyorsun bu bir şeyi değiştirmez
Cevap vermemek kaçmak iyi bir şey değil ki. Al karşına konuş bu yaptığından çok rahatsız oldum diye, gerekirse ilişkiyi bitir ama böyle kaçarak nereye varacak ilişki?
umursamaman gerekirdi normalde niye takıyorsun ki o seni takmamış
Bence de iyi karar almışsın ve arkasında dur. Adam şimdiden üşeniyorsa boş ver zaten
Şayet o vakit yolları ayırma zamanı gelmiştir Saygılar.
Direkt ayrilirdim valla hahahah hele bide üşendim dicek direkt engel aqw
Dicek tek kelimem nereden buluyosunuz bu üşengeçleri😃
Terk ederdim isim gucum yok onun naziyla mi ugrascam
Konuşarak sorunu çözmeni tavsiye ederim 3 gündür konuşmamak normal değil.
Burnu sürtsün derler ya, iyi yapmışsın. Değerini anlasın
Üşenenden bişey olmaz, bence şansın varken kurtul
Bana değer vermediğini düşünüp bir daha görüşmezdim
Beni ekti diye arkadaşlığımı bitirdim zamanında haklısın
Yol ver bacım en doğrusu o olur belliki hoşuna gitmemişsin
Yorumları okudum. Seni kullanıyor. Sadece eve geliyorsa senle sevişmek ve bedavadan sevişmek için. Dışarıda buluşma olursa kahvesiydi yemeğiydi parası gidecek. Bedavadan seni kullanıyor. Bas tekmeyi. Duygusal olma.
Az bile yapıyorsun. Süründürme sürecini tamamladıktan sonra buluşmaya gidince şeyine de bir tekme at. Erkeklik centilmenlik nedir bir hatırlasın.
Üşendim diyor demek 😅😂🤣🤣🤣
Bu kadarda küçük düşürmesi akla hayale gelmez bot şey.
Valla numarasını sildim dün akşam farkederse umursar mı bilmiyorum ama
Silmese miydim
Bu yaştan sonra üşendim diye buluşmaya gelmeyen adamla ne işin var?
Numara silerek iyi yapmışsın.
Sildim gördüğü zaman umursar ya da umursamaz bilmiyorum belki de iyi oldu der içinden çözemedim ben onu günü gününü tutmuyor bir şey oldumu da fikirlerim sürekli değişiyor diyor
Belki gerçekten yorgundur olamazmi bizimde buluşmanız vardı hazirlandim sonra bugun görüşmesek senin planin ne diye sordu bende birsey olmamis gibi yaptim cok alindiysan sende ona aynisi yap bakalim ne tepki verecek!
Psikolojim nasıl bozulduysa hemen tetiklendim, 3 gün cevap vermeden duramam başkasına gider başkasıyla konuşur diye🤧
Geçmiş olsun bence siz uzaklaşın o peşinizden koşar
Sadece buluşmayami gelmedi sana genel tavri nasil mesela genelde cok ilgilidir ama bulusmaya gelmemistir belki hastadir morali bozuktur ama genel tavrida seni takmiyorsa o zaman karar verirsin
Bence o artık senin erkek arkadaşın olmamalı.
Üşendim ne demek inanılmaz bir saygısızlık kesinlikle ayrılık olmasi lazım. Özlememek eşittir sevgi yok demektir.
Hayır o günden sonra ben kendisine bu kaçıncı ekişin bir daha sana görüşelim buluşalım demem dedim bana dediki soğutma kendinden kurban olurum dedi sonrada ben bir daha konuşmayalım dedim gene başladı peki dedi 3 gündür de mesaj atıyor ama cevap vermiyorum o da paylaştığım durumlara atıyor mesaj yani hiç gönlümü almaya çalışma özür dileme filan yok çaba yok yani çocukta
İnsan önemsediği kisiye kosarak gelir degilmi sal bağini layik oldugu kisiye gitsin sana erkekmi yok
Peki numarasını silsem mi sence ya da silsem farkedip tepki verir mi yoksa vazmıgeçer benden
Bi süre sessiz kalman daha iyi olacak en az 30 gün birqz senin peşinden koşsun hicbir sekilde storylerine bakma yazma etme merak etsin nefret ediyorum böyle erkeklerden bitaraflari kalkiyor burada seni tutumun önemli
Bu sözümü unutma :) AT GİBİ GİDEN İT GİBİ DÖNER
Valla haklısın bence o benim ondan vazgeçemeyeceğimi düşündü çünkü bazen diyordu beni sevdiğini biliyorum filan diye ama şu an numarasını da silmiş bulundum anlamıştır da resmim filan gidince ama umursar mı bilmiyorum ya da tamamen vazgeçip başkalarına yönelir mi ya da zaten hayatında başkaları da vardı ben bilmiyordum
Bende senin gibi düşünürdüm . Boş ver gitsin
Başka bir sebebi vardır sana öyle soylemiştir bence
Cevap Verde biraz kendini geri çek nedenini sor öyle yap bir şeyler birde bu ixper neden gelmiyor
Şimdi buluşmaya üşeniyorsa evlendiğinde herşeye üşenir
Yazık valla. Senin yerinde olsam aynısını yapardım hatta ilişkiyi bir daha düşünürdüm.
O orada kalmalı. Hayatından silinmeli
Peki numarasını silsem mi sence ya da silsem farkedip tepki verir mi yoksa vazmıgeçer benden
Hala daha beklentin ve umudun var. Mal mal beklemeye devam et. Belki zamanla anlarsın ne kadar mal olduğunu.
Sebebi veya bahanesi neydi peki
Hayır o günden sonra ben kendisine bu kaçıncı ekişin bir daha sana görüşelim buluşalım demem dedim bana dediki soğutma kendinden kurban olurum dedi sonrada ben bir daha konuşmayalım dedim gene başladı peki dedi 3 gündür de mesaj atıyor ama cevap vermiyorum o da paylaştığım durumlara atıyor mesaj yani hiç gönlümü almaya çalışma özür dileme filan yok çaba yok yani çocukta
Üşenmiş hayır ne farkettim biliyor musun benimle ben kendi evime çağırdığım da geliyordu ama şu an annem yanımda benimle birikte kalıyor şu an zaten çağıramam ama dışarda buluşacağız diye plan yaptığımız da ekiyor ve bir gün öncesinde unutmadım buluşacağız deyip sonrasında üşendim demesi yani kırıcı olduğunu farkında değil mi anlamadım
9-10 ay oldu ve hep benim evde buluştuk yani kendisi hiç bir kere bile buluşma planı yapmadı
Hayır artık inanmamaya başladım ama şu da bana saçma geliyor mesela en son ben ona dedimki beni eken biriyle daha benim işim olmaz artık bana yazma görüşmeyelim konuşmayalım dedim bitirdim ve sonrasında tamam diyipte durumlarıma mesaj atması saçma değil mi?
Bırakmayacağımı düşünüyor bence çünkü hata bende oldu hep ona çok önem verdiğimi değer verdiğimi hissettirdim o da kendini vazgeçilmez sanmış olabilir çünkü bir keresinde beni çok sevdiğini biliyorum demişti bana birde daha önce beni ektiğinde hemen geri konuştum kendisiyle içinden heralde bu eksem de bırakmıyor beni vazgeçmiyor diyordur çünkü her aramasına her mesajına döndüm
Peki numarasını silsem mi sence ya da silsem farkedip tepki verir mi yoksa vazmıgeçer benden
Bide soruyo musun engelle gitsin
Ben olsam ekmezdim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?