Sevgilimi kıskanamıyorum, hesap sormuyorum, kıskançlık duygum yok bu normal mi?

Sevgilimi falan kıskanamıyorum ben. Ne bileyim olmuyor onu seviyorum şüphem yok ama kıskançlık duygusu yok. Hesap sormuyorum mesela aramazsa yazmazsa neden diye sormuyorum. Merak da etmiyorum. Çoğu insana karşı öyleyim aslında. Bazen bana trip atıyor geniş birisin falan diyor ama napayım yahu🫠🫠
Sevgilimi kıskanamıyorum, hesap sormuyorum, kıskançlık duygum yok bu normal mi?
Cevapla