Kilolu insanların aşk ve ilişki yaşaması neden hâlâ yargılanıyor, bu adil mi?

Kilolular dışlanmasın istiyorum 😪😪
Tamam kilo iyi bişi değil ama bazı sağlık sorunları vermeyi aşırı zorlaştırıyor ve kişi artık pes edebiliyor. Herkes özel ilaçlar iğne ameliyat diyetle uğraşamıyor veya imkanı olmuyor yani. En basitinden diyet yapmak bile çok masraflı bişi
Kilolu insanların aşk ve ilişki yaşaması neden hâlâ yargılanıyor, bu adil mi?
Cevapla